Adventstiden

En tråd i 'September 2012' startet av Anita87, 29 Nov 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Pepperkakehuset vårt:p
    1450119124870.jpg

• Liker Liker x 2
  2. Fru H Mot nye tider VIP September 2012

Så fint :)
    Her er vårt
    ImageUploadedByBV Forum1450120042.907704.jpg

Og kalendertreet jeg laget til gutta. Glissent med lite gaver igjen, så det fikk litt ekstra pynt
    ImageUploadedByBV Forum1450120078.613955.jpg

• Liker Liker x 2
  3. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Så fint pepperkakehus:) Helt rått julekalendertre, Tea:D:D

• Liker Liker x 1
  4. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Ojjj, trodde jeg quota:confused: svar over her:)

5. Fru H Mot nye tider VIP September 2012

Tusen takk :)
    Treet er laget av rester etter at vi snekret igjen en døråpning her hjemme i høst!

• Liker Liker x 1
  6. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Det er noe av det kuleste jeg har sett på lenge:D Jeg er blitt "smitta" av mannen og elsker farget lys til jul*love it* Genial idé med treet:D Synes dere er super flinke og kreative:)

7. Fru H Mot nye tider VIP September 2012

Enig, men om det blir for mye synes jeg det kan bli litt glorete :p
    Tuen takk!!

• Liker Liker x 1
  8. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Ja, er så absolutt enig i det:) Mannen er jo halvt amerikansk, så "må" jo farget lys på juletreet, men den gamle lyslenka røyk i år og vi får ikke tak i annet en LED-lys, noe vi ikke synes er pent, veldig tacky de vi har sett på iallefall:( Så er kun vanlig lys på treet i år,liksom noe som mangler og ser ikke ferdigpyntet ut! Synes det var en knall toppers idé å så stilish ut til de grader:D

9. lennypenny Forumet er livet VIP September 2012

Hei! Hektiske dager!
    Eksamen i går, jobb i dag og 2 feberbarn hjemme :(
    Fri i morgen og jobb torsdag og masse natt fra søndag igjen...
    Hvordan går det med dere? :)

10. Marian87 September 2012 September 2012 Aprillykke 2016

God bedring til ungene! Det blir bra lønn på deg i januar da, med alle nattevaktene. ;)

11. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Hektisk kan du si ja:oops: håper barna blir friske snart! :)

Liana var i bhg idag. Også var det lucia feiring ute i ettermiddag :) så hun var sliten i kveld. Tar vel også litt tid å komme seg ordentlig etter sykdommen ;)

Meeen Leoh ble syk da :p kasta opp idag tidlig i 6tiden, og 2 eller 3 ganger etter det. Men siste runde var i 8 tiden sa sambo :) og vært i farta etter det :D jeg blir hjemme med han imårra hvertfall, så får vi se om han kan til bhgen på torsdag eller fredag :)

12. Fru H Mot nye tider VIP September 2012

Hei og hå!
    Dagen i dag var satt av til husvask! Og det ble heftig rydding av skuffer i en skjenk i stua, med null system! Det tok sin tid, men det ble tid til støvvask og støvsuging i det minste. Så nå er 1.etasje klart til jul, mangler litt pynt som vi setter frem litt etterhvert.
    I ettermiddag har jeg truffet fosterbarn som jeg skal være tilsynsfører for! Jeg gleder meg til det oppdraget, og skal ha første tilsyn i mars en gang. Nå er jeg hos mamma og pappa, da de passet unger mens jeg var borte :) vi blir her til i morgen og så får jeg litt hjelp med levering av unger før jeg skal på nest siste vakt i barnehagen før juleferie :) det blir en etterlengtet ferie, for nå er jeg sliten!

13. Marian87 September 2012 September 2012 Aprillykke 2016

Huff, god bedring til Leoh! Bra det gikk fort over igjen da!

14. Marian87 September 2012 September 2012 Aprillykke 2016

Hallo :)

Hermine har vært på nissejakt i barnehagen idag, de gikk i skogen og leita etter nissen. De fant ei nisselue og en lapp om at nissen hadde lagt igjen en hilsen til dem under juletreet. Så gikk de inn i barnehagen og fant sekken med små poser til alle barna, alle fikk en kjærlighet og en gullpenge hver. :)

I morgen er det nissefest, i år gleder hun seg veldig og er ikke livredd nissen som i fjor. :p

Jeg er urolig sliten om dagen, ikke energi til noe etter jobb. Mye styr på jobb også, så ser ikke frem til jula om ikke sjefen klarer å tilrettelegge for meg på arbeidsplassen. :oops: Da kan det hende jeg blir omplassert til en annen skole og DET vil jeg ikke!

15. Marian87 September 2012 September 2012 Aprillykke 2016

Så spennende med ny jobb da! :)

Flink du er å rydde og vaske. Her blir det kun overflaterydding og lett vask over :p Må ta det på lørdag, men gleder meg ikke så veldig, synes alltid den julevasken er noe pes. :p

16. Fru H Mot nye tider VIP September 2012

Det blir ingen skrubb og vask av skuffer og skal hos oss altså :) bare en litt etterlengtet husvask i grunn. Det har blitt kraftig nedprioritert litt for lenge nå! Men godt å ha fått unna litt, og ta rommene og bad i løpet av helgen f.eks!
    Det er et spennende oppdrag ja! Har hatt lyst lenge, og fikk plutselig mulighet! Tok bare på meg ett oppdrag, jeg synes det er greit å starte med! Er kun besøk 4 ganger i året og litt rapportskriving :)

• Liker Liker x 1
  17. Marian87 September 2012 September 2012 Aprillykke 2016

Jeg har gått og sett på noen flekker på kjøkkengulvet i flere uker nå, uten å ha ork til å vaske de bort. :p
    Det er utrolig godt når huset er ferdig vasket og pyntet, men det er fryktelig kjipt mens kaoset står på. ;)

• Liker Liker x 2
  18. lennypenny Forumet er livet VIP September 2012

Takk :D Ja, lønnen blir drit bra! :)
    Hvordan går det med dere? Koste H seg på nissefest? :)

19. Marian87 September 2012 September 2012 Aprillykke 2016

Så koselige pepperkakehus! :)

Skal ta bilde av kirka og stallen vår når dyrene har flytta inn og snøen (bomulla) er på plass! :p

20. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ekstra godt med ferie når man virkelig er sliten! Vel fortjent :D

Del denne siden