mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pepperkakehuset vårt
Vis vedlegget 151212
Så fint
Her er vårt
Vis vedlegget 151216
Og kalendertreet jeg laget til gutta. Glissent med lite gaver igjen, så det fikk litt ekstra pynt
Vis vedlegget 151217
Tusen takkSå fint pepperkakehus Helt rått julekalendertre, Tea
Tusen takk
Treet er laget av rester etter at vi snekret igjen en døråpning her hjemme i høst!
Enig, men om det blir for mye synes jeg det kan bli litt gloreteDet er noe av det kuleste jeg har sett på lenge Jeg er blitt "smitta" av mannen og elsker farget lys til jul*love it* Genial idé med treet Synes dere er super flinke og kreative
Enig, men om det blir for mye synes jeg det kan bli litt glorete
Tuen takk!!
God bedring til ungene! Det blir bra lønn på deg i januar da, med alle nattevaktene.Hei! Hektiske dager!
Eksamen i går, jobb i dag og 2 feberbarn hjemme
Fri i morgen og jobb torsdag og masse natt fra søndag igjen...
Hvordan går det med dere?
Hei! Hektiske dager!
Eksamen i går, jobb i dag og 2 feberbarn hjemme
Fri i morgen og jobb torsdag og masse natt fra søndag igjen...
Hvordan går det med dere?
Huff, god bedring til Leoh! Bra det gikk fort over igjen da!Hektisk kan du si ja håper barna blir friske snart!
Liana var i bhg idag. Også var det lucia feiring ute i ettermiddag så hun var sliten i kveld. Tar vel også litt tid å komme seg ordentlig etter sykdommen
Meeen Leoh ble syk da kasta opp idag tidlig i 6tiden, og 2 eller 3 ganger etter det. Men siste runde var i 8 tiden sa sambo og vært i farta etter det jeg blir hjemme med han imårra hvertfall, så får vi se om han kan til bhgen på torsdag eller fredag
Så spennende med ny jobb da!Hei og hå!
Dagen i dag var satt av til husvask! Og det ble heftig rydding av skuffer i en skjenk i stua, med null system! Det tok sin tid, men det ble tid til støvvask og støvsuging i det minste. Så nå er 1.etasje klart til jul, mangler litt pynt som vi setter frem litt etterhvert.
I ettermiddag har jeg truffet fosterbarn som jeg skal være tilsynsfører for! Jeg gleder meg til det oppdraget, og skal ha første tilsyn i mars en gang. Nå er jeg hos mamma og pappa, da de passet unger mens jeg var borte vi blir her til i morgen og så får jeg litt hjelp med levering av unger før jeg skal på nest siste vakt i barnehagen før juleferie det blir en etterlengtet ferie, for nå er jeg sliten!
Det blir ingen skrubb og vask av skuffer og skal hos oss altså bare en litt etterlengtet husvask i grunn. Det har blitt kraftig nedprioritert litt for lenge nå! Men godt å ha fått unna litt, og ta rommene og bad i løpet av helgen f.eks!Så spennende med ny jobb da!
Flink du er å rydde og vaske. Her blir det kun overflaterydding og lett vask over Må ta det på lørdag, men gleder meg ikke så veldig, synes alltid den julevasken er noe pes.
Jeg har gått og sett på noen flekker på kjøkkengulvet i flere uker nå, uten å ha ork til å vaske de bort.Det blir ingen skrubb og vask av skuffer og skal hos oss altså bare en litt etterlengtet husvask i grunn. Det har blitt kraftig nedprioritert litt for lenge nå! Men godt å ha fått unna litt, og ta rommene og bad i løpet av helgen f.eks!
Det er et spennende oppdrag ja! Har hatt lyst lenge, og fikk plutselig mulighet! Tok bare på meg ett oppdrag, jeg synes det er greit å starte med! Er kun besøk 4 ganger i året og litt rapportskriving
Takk Ja, lønnen blir drit bra!God bedring til ungene! Det blir bra lønn på deg i januar da, med alle nattevaktene.
Pepperkakehuset vårt
Vis vedlegget 151212
Så koselige pepperkakehus!Så fint
Her er vårt
Vis vedlegget 151216
Og kalendertreet jeg laget til gutta. Glissent med lite gaver igjen, så det fikk litt ekstra pynt
Vis vedlegget 151217
Hei og hå!
Dagen i dag var satt av til husvask! Og det ble heftig rydding av skuffer i en skjenk i stua, med null system! Det tok sin tid, men det ble tid til støvvask og støvsuging i det minste. Så nå er 1.etasje klart til jul, mangler litt pynt som vi setter frem litt etterhvert.
I ettermiddag har jeg truffet fosterbarn som jeg skal være tilsynsfører for! Jeg gleder meg til det oppdraget, og skal ha første tilsyn i mars en gang. Nå er jeg hos mamma og pappa, da de passet unger mens jeg var borte vi blir her til i morgen og så får jeg litt hjelp med levering av unger før jeg skal på nest siste vakt i barnehagen før juleferie det blir en etterlengtet ferie, for nå er jeg sliten!