Adventstiden

Pepperkakehuset vårt:p
1450119124870.jpg
 
Så fint pepperkakehus:) Helt rått julekalendertre, Tea:D:D
 
Tusen takk :)
Treet er laget av rester etter at vi snekret igjen en døråpning her hjemme i høst!

Det er noe av det kuleste jeg har sett på lenge:D Jeg er blitt "smitta" av mannen og elsker farget lys til jul*love it* Genial idé med treet:D Synes dere er super flinke og kreative:)
 
Enig, men om det blir for mye synes jeg det kan bli litt glorete :p
Tuen takk!!

Ja, er så absolutt enig i det:) Mannen er jo halvt amerikansk, så "må" jo farget lys på juletreet, men den gamle lyslenka røyk i år og vi får ikke tak i annet en LED-lys, noe vi ikke synes er pent, veldig tacky de vi har sett på iallefall:( Så er kun vanlig lys på treet i år,liksom noe som mangler og ser ikke ferdigpyntet ut! Synes det var en knall toppers idé å så stilish ut til de grader:D
 
Hei! Hektiske dager!
Eksamen i går, jobb i dag og 2 feberbarn hjemme :(
Fri i morgen og jobb torsdag og masse natt fra søndag igjen...
Hvordan går det med dere? :)
 
Hei! Hektiske dager!
Eksamen i går, jobb i dag og 2 feberbarn hjemme :(
Fri i morgen og jobb torsdag og masse natt fra søndag igjen...
Hvordan går det med dere? :)
God bedring til ungene! Det blir bra lønn på deg i januar da, med alle nattevaktene. ;)
 
Hei! Hektiske dager!
Eksamen i går, jobb i dag og 2 feberbarn hjemme :(
Fri i morgen og jobb torsdag og masse natt fra søndag igjen...
Hvordan går det med dere? :)

Hektisk kan du si ja:oops: håper barna blir friske snart! :)

Liana var i bhg idag. Også var det lucia feiring ute i ettermiddag :) så hun var sliten i kveld. Tar vel også litt tid å komme seg ordentlig etter sykdommen ;)

Meeen Leoh ble syk da :p kasta opp idag tidlig i 6tiden, og 2 eller 3 ganger etter det. Men siste runde var i 8 tiden sa sambo :) og vært i farta etter det :D jeg blir hjemme med han imårra hvertfall, så får vi se om han kan til bhgen på torsdag eller fredag :)
 
Hei og hå!
Dagen i dag var satt av til husvask! Og det ble heftig rydding av skuffer i en skjenk i stua, med null system! Det tok sin tid, men det ble tid til støvvask og støvsuging i det minste. Så nå er 1.etasje klart til jul, mangler litt pynt som vi setter frem litt etterhvert.
I ettermiddag har jeg truffet fosterbarn som jeg skal være tilsynsfører for! Jeg gleder meg til det oppdraget, og skal ha første tilsyn i mars en gang. Nå er jeg hos mamma og pappa, da de passet unger mens jeg var borte :) vi blir her til i morgen og så får jeg litt hjelp med levering av unger før jeg skal på nest siste vakt i barnehagen før juleferie :) det blir en etterlengtet ferie, for nå er jeg sliten!
 
Hektisk kan du si ja:oops: håper barna blir friske snart! :)

Liana var i bhg idag. Også var det lucia feiring ute i ettermiddag :) så hun var sliten i kveld. Tar vel også litt tid å komme seg ordentlig etter sykdommen ;)

Meeen Leoh ble syk da :p kasta opp idag tidlig i 6tiden, og 2 eller 3 ganger etter det. Men siste runde var i 8 tiden sa sambo :) og vært i farta etter det :D jeg blir hjemme med han imårra hvertfall, så får vi se om han kan til bhgen på torsdag eller fredag :)
Huff, god bedring til Leoh! Bra det gikk fort over igjen da!
 
Hallo :)

Hermine har vært på nissejakt i barnehagen idag, de gikk i skogen og leita etter nissen. De fant ei nisselue og en lapp om at nissen hadde lagt igjen en hilsen til dem under juletreet. Så gikk de inn i barnehagen og fant sekken med små poser til alle barna, alle fikk en kjærlighet og en gullpenge hver. :)

I morgen er det nissefest, i år gleder hun seg veldig og er ikke livredd nissen som i fjor. :p

Jeg er urolig sliten om dagen, ikke energi til noe etter jobb. Mye styr på jobb også, så ser ikke frem til jula om ikke sjefen klarer å tilrettelegge for meg på arbeidsplassen. :oops: Da kan det hende jeg blir omplassert til en annen skole og DET vil jeg ikke!
 
Hei og hå!
Dagen i dag var satt av til husvask! Og det ble heftig rydding av skuffer i en skjenk i stua, med null system! Det tok sin tid, men det ble tid til støvvask og støvsuging i det minste. Så nå er 1.etasje klart til jul, mangler litt pynt som vi setter frem litt etterhvert.
I ettermiddag har jeg truffet fosterbarn som jeg skal være tilsynsfører for! Jeg gleder meg til det oppdraget, og skal ha første tilsyn i mars en gang. Nå er jeg hos mamma og pappa, da de passet unger mens jeg var borte :) vi blir her til i morgen og så får jeg litt hjelp med levering av unger før jeg skal på nest siste vakt i barnehagen før juleferie :) det blir en etterlengtet ferie, for nå er jeg sliten!
Så spennende med ny jobb da! :)

Flink du er å rydde og vaske. Her blir det kun overflaterydding og lett vask over :p Må ta det på lørdag, men gleder meg ikke så veldig, synes alltid den julevasken er noe pes. :p
 
Så spennende med ny jobb da! :)

Flink du er å rydde og vaske. Her blir det kun overflaterydding og lett vask over :p Må ta det på lørdag, men gleder meg ikke så veldig, synes alltid den julevasken er noe pes. :p
Det blir ingen skrubb og vask av skuffer og skal hos oss altså :) bare en litt etterlengtet husvask i grunn. Det har blitt kraftig nedprioritert litt for lenge nå! Men godt å ha fått unna litt, og ta rommene og bad i løpet av helgen f.eks!
Det er et spennende oppdrag ja! Har hatt lyst lenge, og fikk plutselig mulighet! Tok bare på meg ett oppdrag, jeg synes det er greit å starte med! Er kun besøk 4 ganger i året og litt rapportskriving :)
 
Det blir ingen skrubb og vask av skuffer og skal hos oss altså :) bare en litt etterlengtet husvask i grunn. Det har blitt kraftig nedprioritert litt for lenge nå! Men godt å ha fått unna litt, og ta rommene og bad i løpet av helgen f.eks!
Det er et spennende oppdrag ja! Har hatt lyst lenge, og fikk plutselig mulighet! Tok bare på meg ett oppdrag, jeg synes det er greit å starte med! Er kun besøk 4 ganger i året og litt rapportskriving :)
Jeg har gått og sett på noen flekker på kjøkkengulvet i flere uker nå, uten å ha ork til å vaske de bort. :p
Det er utrolig godt når huset er ferdig vasket og pyntet, men det er fryktelig kjipt mens kaoset står på. ;)
 
Hei og hå!
Dagen i dag var satt av til husvask! Og det ble heftig rydding av skuffer i en skjenk i stua, med null system! Det tok sin tid, men det ble tid til støvvask og støvsuging i det minste. Så nå er 1.etasje klart til jul, mangler litt pynt som vi setter frem litt etterhvert.
I ettermiddag har jeg truffet fosterbarn som jeg skal være tilsynsfører for! Jeg gleder meg til det oppdraget, og skal ha første tilsyn i mars en gang. Nå er jeg hos mamma og pappa, da de passet unger mens jeg var borte :) vi blir her til i morgen og så får jeg litt hjelp med levering av unger før jeg skal på nest siste vakt i barnehagen før juleferie :) det blir en etterlengtet ferie, for nå er jeg sliten!

Ekstra godt med ferie når man virkelig er sliten! Vel fortjent :D
 
Back
Topp