ADVARSEL OM BESAFE!!

samme skjedde med våres sete også....... 

men vi fikk ny isopor... merkelig at dere ikke fikk ny

Syns det var en kjempe god ide og sende de link til denne tråden.
Kommer ikke til å kjøpe Besafe igjen....

ORIGINAL: alruto

Vi har det setet med svart isopor..har brukt det daglig i 4 år nå,ingen skader..Men teit svar fra de,da[8|]

samme her, superfornøyd med det!!

Vi har nå bestillt oss besafe combi x3, men er de nogenlunde like som x1 og x3 da?! For det var det eneste setet som snuppa satt godt i nå, prøvde andre modeller, men x3 var det beste. Noen som har x3 her da?

Eh... så om du var misfornøyd med kundeservicen vil du ADVARE mot en anerkjent bilseteprodusent??

OK[8|]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Vi har nå bestillt oss besafe combi x3, men er de nogenlunde like som x1 og x3 da?! For det var det eneste setet som snuppa satt godt i nå, prøvde andre modeller, men x3 var det beste. Noen som har x3 her da?

vi har det. vi kjøpte to stk forrige uke. har ikke skjedd ennå med de. håper ikkeat det skjer. var det sete jeg ble anbefalt og det var det sete som passet best i bilen og til barna våres. blir rimelig forbannet om det skjer med setene jeg har kjøpt.[:'(]

hmmm...må revurdere bilsete til nestemann. Hadde tenkt til å kjøpe BeSafe til h*n også,
(Adrian har BeSafe x2 nå og sitter kjempe godt i den, tenkte derfor å kjøpe samme til nestemann), men
da blir det nok heller Britax twe kanskje?! Ser det er så mange som har hatt dette problemet, og jeg mener at kundeservice er en veldig viktig del av et salg! Og når det da finne stoler som er like trygge og gode, om ikke bedre, så velger jeg heller det fremfor BeSafe som gir så dårlig service [:'(]

ORIGINAL: anne84mod

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

vi har det. vi kjøpte to stk forrige uke. har ikke skjedd ennå med de. håper ikkeat det skjer. var det sete jeg ble anbefalt og det var det sete som passet best i bilen og til barna våres. blir rimelig forbannet om det skjer med setene jeg har kjøpt.[:'(]

Ok:) bra det ikke har skjedd noe enda da:) Men vil tro at x3 er mye bedre enn de 2 første. På x3 så er jo den nakke/hodestøttedelen hard også.

har x2 til lille gutt... har vært fornøyd med det, men etter så mye pes de har fått i det siste har jeg lyst og bytte ut sete og kjøpe ett nytt ett selv om det er like helt. evt ha det som bil stol nr2. hvis vi hadde trengt ett ekstra engang

Shit!! [&:]

Vi har så å si bestemt oss for å kjøpe besafe combi x3..
Men ble litt skeptisk nå[8|]
Har besafe izi sleep nå, men det begynner å bli trangt..men
har ikke skjedd noe lignende med det.

Vi har X3 og har hatt det siden november. Er kjempefornøyd med det. Vi var av den uheldige gruppen som hadde kjøpt ett sete med feil spenne, men vi fikk fikset det på dagen og faktisk på timen når vi kom med det. Det gjaldt bare et lite parti som hadde fått satt inn en plast stopper fremfor en metall stopper.

Jeg har slengt mye oppi setet, og prinsessa har herja værre med det, men ikke noe knekt ennå.

Helt uholbart med sånn kundeservice, og de bør ta til seg kritikken samt endre rutinene sine, for dette kommer til å skade dem veldig. Det er ingenting som er mer effektivt enn jungeltelegrafen og mammane er jugelens dronninger!

ORIGINAL: Karla

ORIGINAL: Søteste Trikken^^

Eh... så om du var misfornøyd med kundeservicen vil du ADVARE mot en anerkjent bilseteprodusent??

OK[8|]

er det så rart? hun advarer jo mot va man kan møte om problemet oppstår!

Nettopp! En reparasjon til 400 kr[;)]

Vi er kjempefornøyd med vårt sete! Har ikke opplevd at isoporen har knekt selv etter aktiv bruk, inn og ut av biler etc.. Også vasket trekket flere ganger og det holder seg fint.

Jeg klarte faktisk å knekke den jekkegreia på den, men da jeg ringte Besafe var de kjempehyggelige og jeg fikk ny del gratis i posten to dager etter! (Og her hadde jeg brukt makt på den, så min feil egentlig at den knakk siden jeg presset på hardt feil vei...)

Jeg har ingen erfaring med BeSafe, og nå er jeg virkelig glad for at jeg ikke har disse bilsetene.
Makan for en kundeservice! Jeg er sjokkert over at så mange har opplevd det samme...
Jeg kan anbefale Britax Multitech på det varmeste iallefall, dette setet har vi aldri hatt noen problemer med!

ORIGINAL: *Nymåne*

Men hele greia er jo at det er utrolig skummelt at så mange seter har denne svakheten!
Hva om det ikke knekker når man er borti det/ tar inn og ut barnet osv, men I en kollisjon!
Produsenten burde lagt seg langflate for en slik svakhet i et så anerkjent sete, mener nå jeg hvertfall!

Hva er problemet? om det knekker i en kollisjon har det allerede tatt imot støtet! Og du vil vel skifte ut setet etterpå uansett? Er kanskje en mening i at det ikke er laget av stål vettu[;)]. Sykkelhjelmer knekker ofte i en skikkelig sykkelvelt - sånn til sammenligning...

Hadde forresten et maxicosi babysete som det samme skjedde med... Jeg anbefaler likevel maxicosi[;)][:)]

Vi hadde og et besafe sete til eldstemannen da han var yngre og isoporen på den ene siden knakk da jeg skulle sette han i setet[&:]

Glemte å si at det var sort isopor

Har ingen erfaring med BeSafe, men glad for at jeg droppa det kjøpet og heller kjøpte Britax Multitech...[:)]

Vi har registrert at flere brukere av Besafe klager over at EPS softskallet har brukket på deres barnestoler under bruk uten at stolen har vært involvert i ulykke. EPS, Polyestyren, er et mye brukt materiale i beskyttelses sammenheng, som i barnestoler, sykkel og motor- sykkelhjelmer, så vell som beskyttelse ømfintlige tekniske produkter. EPS har særdeles gode egenskaper som energi absorberende egenskaper.

HTS BeSafe ønsker å undersøke hvorvidt det kan foreligge forbedringspotensial i material-sammensetning, innfesting til stolskroget eller i produksjons-sammenheng. Dette vil nødvendigvis ta noe tid og vi ber forståelse for det.

Vi vil informere markedet når konklusjon av våre undersøkelser er ferdig.

Hvis du som forbrukere som har en BeSafe stol hvor EPS er brukket vil vi anbefale at du tar kontakt med vårt servicekontor for avklaring, marked@hts.no.

Med vennlig hilsen

Frank D. Lilleheil
Manager, Export and Product Development

ORIGINAL: nussnøff

samme skjedde med våres sete også....... 

Vårt også..

Back
Topp