Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: NkariOgSnuppa
Vi har nå bestillt oss besafe combi x3, men er de nogenlunde like som x1 og x3 da?! For det var det eneste setet som snuppa satt godt i nå, prøvde andre modeller, men x3 var det beste. Noen som har x3 her da?
ORIGINAL: anne84mod
ORIGINAL: NkariOgSnuppa
Vi har nå bestillt oss besafe combi x3, men er de nogenlunde like som x1 og x3 da?! For det var det eneste setet som snuppa satt godt i nå, prøvde andre modeller, men x3 var det beste. Noen som har x3 her da?
vi har det. vi kjøpte to stk forrige uke. har ikke skjedd ennå med de. håper ikkeat det skjer. var det sete jeg ble anbefalt og det var det sete som passet best i bilen og til barna våres. blir rimelig forbannet om det skjer med setene jeg har kjøpt.[:'(]
ORIGINAL: *Nymåne*
Men hele greia er jo at det er utrolig skummelt at så mange seter har denne svakheten!
Hva om det ikke knekker når man er borti det/ tar inn og ut barnet osv, men I en kollisjon!
Produsenten burde lagt seg langflate for en slik svakhet i et så anerkjent sete, mener nå jeg hvertfall!
ORIGINAL: nussnøff
samme skjedde med våres sete også.......