ADVARSEL OM BESAFE!!

Sorry for å si det, men denne EPS`en knekker ikke av seg selv... Den knekker ved feilbruk! EPS`en er ikke beregnet til å holde en voksen person som lener seg mot stolen for å spenne fast eller ordne noe inni bilen! Den er beregnet til å absorbere støt fra barnet ved en eventuell kollisjon. Så, nei, det er nok ingen reklamasjon, desverre...

Vi er veldig fornøyde med vårt sete, har hatt det i 2 år nå, ikke noe som er knekt/ødelagt.

Men stramminga av 5-punkts selen ble slakk i sommer, så da sendte Barnas Hus den til HTS, som reparerte uten noen kostnad for oss. Veldig fornøyd med servicen!

I butikken sa de da jeg spurte at det kunne skje om en voksen person lente seg på isoporen!

ORIGINAL: dumidalia

ORIGINAL: TonjeJenta

Vi skal ha X3 uansett.[:)]
Det er en forbedret modell... og eneste som passer til kroppsfasongen til jenta vår når ho kommer til å vokse ut av babysetet. Skal kjøpe i Sverige.. kanskje det er bedre kundeservice der.

Hvordan vet du at det er det eneste som passer til jenta di når hun vokser mer? Jeg er nysgjerrig, altså, ikke ta det som et angrep.

Jeg anbefaler her, som alle andre plasser, et sete som kan brukes bakovervendt til 25 kg, slik at barna kan sitte tryggest mulig lengst mulig[:)]

Går da an å bytte ut sete senere selv om man velger et sete til 18 kg [&:] At man velger sete som går til 18 kg er ikke ensbetydene med at man kommer til å sette barnet fremover når de når 18 kg..Vi valgte X3 fordi Benjamin satt best i det av alle setene vi prøvde, må vi bytte sete senere fordi han går over 18 kg så gjør vi selvfølgelig det!

Kjøpte besafe izi combi x2 her å til 3800,- ,men det knakk gitt,sort isopor i, og måtte betale nytt selv og fikk da hvitt. Siden har vi ikke turt å bruke det,kjøpt nytt sete til snuppa vi;((

Back
Topp