ABC-klinikken

Sniker fra desember: Jeg søkte forrige uke (brev) og de ringte i dag! Hadde glemt å skrive termin:p den er 28.12 og da sa hun at det bare var en annen som hadde søkt så det går nok bra:D man skal vel vise litt motivasjon ved å poste et gammeldags brev:)
Så bra! Kanskje et håndtskrevet gjør susen hahaha.. Neida ;)
 
Men det står man skal legge ved kopi av helsekortet, jeg har jo ikke dette enda? Så da må jeg vente til første sjekk hos legen da?
 
Men det står man skal legge ved kopi av helsekortet, jeg har jo ikke dette enda? Så da må jeg vente til første sjekk hos legen da?
Hmm..det er jeg jammen ikke sikker på, da jeg ikke har søkt så tidlig selv.. Kanskje lurt å ta en tlf å høre? Kan jo være det er nok å skrive den foreløpige termindatoen :)
 
Så bra :) Du kommer til å bli beroliget så snart du får starte kontrollene dine der, det er jeg helt sikker på. Så fine folk som jobber der, de skaper en trygg og rolig stemning :)
Pokker jeg glemte helsekortet!!! Skal jeg ta å sende alt på nytt eller tror du de etterlyser det? #surrehue

Men det står man skal legge ved kopi av helsekortet, jeg har jo ikke dette enda? Så da må jeg vente til første sjekk hos legen da?
Noooo - det glemte jeg! Sier ifra om det går fint uten :)
 
Pokker jeg glemte helsekortet!!! Skal jeg ta å sende alt på nytt eller tror du de etterlyser det? #surrehue


Noooo - det glemte jeg! Sier ifra om det går fint uten :)
Jeg sendte uten helsekort. Det var helt greit! Må ettersende eller gi / få på første jordmortime. Veldig mange som sender uten kort fordi man skal sende tidlig. Jeg er så spent! Gleder meg til abc:) koste meg i badekaret sist fødsel og syntes det var så synd at jeg måtte ut for å presse.. Det må man jo ikke på abc:)
 
Jeg sendte uten helsekort. Det var helt greit! Må ettersende eller gi / få på første jordmortime. Veldig mange som sender uten kort fordi man skal sende tidlig. Jeg er så spent! Gleder meg til abc:) koste meg i badekaret sist fødsel og syntes det var så synd at jeg måtte ut for å presse.. Det må man jo ikke på abc:)
Det var godt å høre :) Er så surrete om dagen, så det gikk helt i glemmeboken. Står uansett veldig lite på det helsekortet for min fastlege er utrolig sløv..
 
Har ikke hørt noe men fått fødeplass på Ullevål jeg også. Første jordmortime er visst ikke før uke 20 ifølge en venninne! Så da må jeg vel til legen eller jordmor først..
 
Fått brev jeg også!! Datert 1.07!! Jeg er så glad!! Først jordmortime ble 5.9. Min termin er 28.12:)
 
Fått brev jeg også!! Datert 1.07!! Jeg er så glad!! Først jordmortime ble 5.9. Min termin er 28.12:)
Så bra!!! Tror mitt også var datert 1.7 om jeg ikke husker heeeelt feil. Kanskje de hadde en liten kontordag ;) Lurer jaggu på om jordmortimen min er samme dag også. Sitter i sola og orker ikke hente brevet hehe...

Må innrømme at det var litt skrekkblandet fryd og få ja!
 
Så bra!!! Tror mitt også var datert 1.7 om jeg ikke husker heeeelt feil. Kanskje de hadde en liten kontordag ;) Lurer jaggu på om jordmortimen min er samme dag også. Sitter i sola og orker ikke hente brevet hehe...

Må innrømme at det var litt skrekkblandet fryd og få ja!
Ha ha, der blir bra! Deilig med badekar og oppfølging på sykehuset av kjente jordmødre. Jeg gleder meg! Men synes det er en fantastisk interessant opplevelse uansett om det går raskt eller tregt.. Har født både med og uten epidural og begge deler har sine fordeler:) men badekar er et must for meg:)
 
Ha ha, der blir bra! Deilig med badekar og oppfølging på sykehuset av kjente jordmødre. Jeg gleder meg! Men synes det er en fantastisk interessant opplevelse uansett om det går raskt eller tregt.. Har født både med og uten epidural og begge deler har sine fordeler:) men badekar er et must for meg:)
Blir veldig spennende med første jordmortime. Gleder meg til det :) Jeg tåler smertestillende veldig dårlig så alternativ smertelindring er topp. Opererte ut en vanncyste for noen år siden og de smertene jeg hadde da jeg lå og spøy nyoperert kommer jeg aldri til å glemme...
 
Fikk time i uke 23. Trodde ikke det skulle gå, for jeg oppfyller ikke alle kriteriene, men ble SÅ glad!!

Håper det var riktig valg. Og at jeg ikke ender på vanlig fødeavdeling likevel.
 
Back
Topp