..

Sicily

Forumet er livet
Bare drit i det..

ORIGINAL: Lone_mor

hva i pokker slags kommentar er det??[:@]

Enig! Fy. [>:]
Og ikke bry deg! Sånn oppførsel er frekk og respektløst. Vær glad for den lille i magen, og ikke ta inn på deg hva hun mener og sier. Gled deg over graviditeten! [:)]

ORIGINAL: Refleksheks

Er det nå man skal skyte inn "Eple, stammen osv osv"

Nei. Slike kommentarer kan du spare til andre tråder..

Det var en utrolig merkelig kommentar å komme med da....[8|]
Hadde blitt lei meg selv[&o]

ORIGINAL: Goth

[;)]

[8D]

En utrolig sjarmerende kommentar du[8|]

Jeg skjønner du blir skuffet Sicily, du får bare prøve å heve deg over det.  

[;)]

herlighet,noe så respektløst!men hun kommer nok til å bli varm om hjertet når mini melder ankomst!:)håper jeg da:)

jeg synes man skal se på seg selv før man klager over andre....

Vet du, vanligvis bryr deg meg midt i.. hva dere her inne tror og mener om meg, men å gi kommentarer som dette i slike tråder har jeg ennå aldri gjort. Og jeg syns det er bedritent. Dessuten, har jeg alltd vært meget klar på, at min væremåte her inne, er veldig annerledes enn i virkeligheten. Dessuten, er ikke alt jeg skriver frekt eller negatvt, men mange er veldig glade i å tolke det slik bare fordi det er jeg som skriver det og fordi jeg er en person som stikker meg fram. Dere om det..

ORIGINAL: [Malin]

[;)]

ORIGINAL: Mrs.B

ORIGINAL: skyberta

En utrolig sjarmerende kommentar du[8|]

Jeg skjønner du blir skuffet Sicily, du får bare prøve å heve deg over det.  

er jo ikke så veldig rart hun får slike kommentarer, da hun er en av de selv som legger igjen slike i tråder..
[:D]

men jeg er ikke noe fan av og skulle dytte hverandre ned i gjørma så veldig, men det er vell bare meg..[8D]

synes det var en kjip kommentar du fikk, men du må vell bare ta det opp med ho, eller legge bak deg[;)]

Nei, faktisk i tråder der folk er lei seg osv legger jeg ALDRI igjen frekke kommentarer. Med mindre det er troll.  Vis meg hvor jeg har gjort det.

*

ORIGINAL: [Malin]

Ein skal vara mot andre slik ein vil andre skal vara mot ein sjølv.. Lærte jeg på skolen... Så kanskje om du har en litt hyggeligere tone med folk en gang i mellom, så får du litt mer støtte/positivitet tilbake?

Og folk gidder ikke og huske på om du har vert frekk i tråder der folk har vert såret/lei seg eller ikke, for man blir husket for den personen man fremstår som 90% av tiden..

Selfølgelig, jeg forstår du er såret, men det beste tipset er å enten ta det opp med henne, eller glemme det..

Vet du, det hadde ikke brydd meg om jeg ikke hadde fått et eneste svar i denne tråden. Heller det enn det dere lir av dere. Jeg har som sagt aldri vært frekk mot folk som er lei seg eller trenger støtte.. Det er bare under beltestedet. Uansett hvordan dere mener jeg er til vanlig. Uansett hvordan andre brukere har vært mot meg eller jeg mot dem tidligere  andre sammenhenger, kunne jeg aldri gjort noe som dette.

Men å gyve løs på en totalt utmattet mamma - som desperat søker råd ang søvn til sitt elskede barn f.eks - DET er ok?
Du finnes jo ikke taktfull når det kommer til måten du snakker til voksne mennesker - som søker råd, fordi de ønsker å gjøre det beste for sine barn.

sign!!!! og det er å være frekk mot andre som er lei seg og trenger støtte

Må innrømme at før jeg leste tråden, ved at jeg bare så overskriften tenkte jeg: Kanskje det er derfor hun er sånn....

Kanskje en tanke til etterrettning... Når folk begynner og dra sånne sluttninger om deg med en gang. Er det et sånt inntrykk du vil at folk skal sitte igjen med av deg? Og da tenker jeg ikke bv nei, for sånn som du er her har jeg STOR tro på at du er rundt folk irl.

Ok, la oss si at Sicily er det minst hyggelige mennesket på bv da,
er det derfor greit å være kvalm, ekkel og ubehagelig?
Hvorfor er folk så voldsomt ivrig etter å være like ille eller værre enn den andre undrer jeg på?
Er det ikke om å gjøre å sette seg som mål å være den trivligste dama i flokken[8|][8|][8|]

Lei kommentar fra din mor, kanskje hun ble litt satt ut?
Eller som meg, har vondt for å komme med gode kommentarer brått på?
Æsj, vanskelig å ikke bli glad for nok et barnebarn altså[:-]
Får håpe du klarer å glemme kommentaren hennes kjapt[;)]

seriøst folkens,selv om dere mener dette om henne så trenger dere vel strengt tatt ikke å synke så dypt at dere slenger dritt i en sånn tråd som dette??*ristepåhodet*

ORIGINAL: *MammaArianna*

seriøst folkens,selv om dere mener dette om henne så trenger dere vel strengt tatt ikke å synke så dypt at dere slenger dritt i en sånn tråd som dette??*ristepåhodet*

helt enig

Back
Topp