Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ein skal vara mot andre slik ein vil andre skal vara mot ein sjølv.. Lærte jeg på skolen... Så kanskje om du har en litt hyggeligere tone med folk en gang i mellom, så får du litt mer støtte/positivitet tilbake?
Og folk gidder ikke og huske på om du har vert frekk i tråder der folk har vert såret/lei seg eller ikke, for man blir husket for den personen man fremstår som 90% av tiden..
Selfølgelig, jeg forstår du er såret, men det beste tipset er å enten ta det opp med henne, eller glemme det..
ORIGINAL: Mrs.B
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Mrs.B
ORIGINAL: skyberta
ORIGINAL: Refleksheks
Er det nå man skal skyte inn "Eple, stammen osv osv"
En utrolig sjarmerende kommentar du[8|]
Jeg skjønner du blir skuffet Sicily, du får bare prøve å heve deg over det.
er jo ikke så veldig rart hun får slike kommentarer, da hun er en av de selv som legger igjen slike i tråder..[:D]
men jeg er ikke noe fan av og skulle dytte hverandre ned i gjørma så veldig, men det er vell bare meg..[8D]
synes det var en kjip kommentar du fikk, men du må vell bare ta det opp med ho, eller legge bak deg[;)]
Nei, faktisk i tråder der folk er lei seg osv legger jeg ALDRI igjen frekke kommentarer. Med mindre det er troll. Vis meg hvor jeg har gjort det.
har ikke noe å vise til desverre, og sier ikke at du gjør det, men du er en av de som kommer med sjokkerende kommentarer, når en omtrent minst venter det![;)]
vet også at de kan såre, selv om det HI ikke skrev var noe av "lei seg typen"[:)]
men, er jo ikke noe å henge seg opp i[:D]
ORIGINAL: EricaJenta
Men sånn til poenget da.. glemte det helt bort av alt dette utenompratet[8D]
Syns det var veldig dårlig gjort å reagere slik... fikk også ukoselige kommentarer av min mor da jeg fortalte henne det..
Hun sa bare: At det går ann å være så dum når det finnes så mye prevensjon!.......Også la hun på............[:o]
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: EricaJenta
Men sånn til poenget da.. glemte det helt bort av alt dette utenompratet[8D]
Syns det var veldig dårlig gjort å reagere slik... fikk også ukoselige kommentarer av min mor da jeg fortalte henne det..
Hun sa bare: At det går ann å være så dum når det finnes så mye prevensjon!.......Også la hun på............[:o]
Sjokk gir mange rare reaksjoner.. Da vi skulle ha Knøtta begynte hun å grine og sa "jeg er IKKE glad!" Greit, jeg og mannen hadde bare vært sammen i 2 mnd, men hallo...Alle andre har ihvertfall blitt glade på våre vegne, da. [:)]