..

Uansett om hun kanskje ikke alltid har vært så hyggelig mot andre er det ganske unødvendig å komme med slike kommentarer[&:] Trodde poenget var å være gode rollefigurer og vise hverandre hvordan vi bør oppføre oss istedenfor å være like ille??

Ein skal vara mot andre slik ein vil andre skal vara mot ein sjølv.. Lærte jeg på skolen... Så kanskje om du har en litt hyggeligere tone med folk en gang i mellom, så får du litt mer støtte/positivitet tilbake?

Og folk gidder ikke og huske på om du har vert frekk i tråder der folk har vert såret/lei seg eller ikke, for man blir husket for den personen man fremstår som 90% av tiden..

Selfølgelig, jeg forstår du er såret, men det beste tipset er å enten ta det opp med henne, eller glemme det..

Merkelig - for når jeg tenker på sicily så tenker jeg bare "frittalende, husvarm og sterke meninger.."
Men nå er jeg vel av dem som er både frittalende og husvarm selv, og som også blir oppfattet som grusom og fæl - så jeg har vel ikke noe med å svare [;)]

Forøvrig fikk jeg ikke med meg hva du skrev i hovedinnlegget sicily, men nær familie har det med å være idioter til tider.. Min far mener forøvrig at tobias kommer til å bli homo fordi han får lov å gå i kjole.. og at det er min feil når han blir det..

Syns bare du skal drite en lang marsj i hva som ble sagt og tenke at pipen nok får en annen lyd når beibien kommer til verden.. [:D]  (Og glede deg over voksende mage, halsbrann, strekkmerker og hovne ankler [8D])

for en teit tråd.. gidder ikke lese en gang.. dette er søppel.. kaste bort tid og energi på noe sånt..

ORIGINAL: Mrs.B

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Mrs.B

ORIGINAL: skyberta

ORIGINAL: Refleksheks

Er det nå man skal skyte inn "Eple, stammen osv osv"

En utrolig sjarmerende kommentar du[8|]

Jeg skjønner du blir skuffet Sicily, du får bare prøve å heve deg over det.  

er jo ikke så veldig rart hun får slike kommentarer, da hun er en av de selv som legger igjen slike i tråder..
[:D]

men jeg er ikke noe fan av og skulle dytte hverandre ned i gjørma så veldig, men det er vell bare meg..[8D]

synes det var en kjip kommentar du fikk, men du må vell bare ta det opp med ho, eller legge bak deg[;)]

Nei, faktisk i tråder der folk er lei seg osv legger jeg ALDRI igjen frekke kommentarer. Med mindre det er troll.  Vis meg hvor jeg har gjort det.

har ikke noe å vise til desverre, og sier ikke at du gjør det, men du er en av de som kommer med sjokkerende kommentarer, når en omtrent minst venter det![;)]
vet også at de kan såre, selv om det HI ikke skrev var noe av "lei seg typen"[:)]
men, er jo ikke noe å henge seg opp i[:D]

Akkurat det er jeg fulllstendig klar over.. [8D]

Men sånn til poenget da.. glemte det helt bort av alt dette utenompratet[8D]

Syns det var veldig dårlig gjort å reagere slik... fikk også ukoselige kommentarer av min mor da jeg fortalte henne det..

Hun sa bare: At det går ann å være så dum når det finnes så mye prevensjon!.......Også la hun på............[:o]

ORIGINAL: EricaJenta

Syns det var veldig dårlig gjort å reagere slik... fikk også ukoselige kommentarer av min mor da jeg fortalte henne det..

Hun sa bare: At det går ann å være så dum når det finnes så mye prevensjon!.......Også la hun på............[:o]

Sjokk gir mange rare reaksjoner.. Da vi skulle ha Knøtta begynte hun å grine og sa "jeg er IKKE glad!" Greit, jeg og mannen hadde bare vært sammen i 2 mnd, men hallo...Alle andre har ihvertfall blitt glade på våre vegne, da. [:)]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: EricaJenta

Sjokk gir mange rare reaksjoner.. Da vi skulle ha Knøtta begynte hun å grine og sa "jeg er IKKE glad!" Greit, jeg og mannen hadde bare vært sammen i 2 mnd, men hallo...Alle andre har ihvertfall blitt glade på våre vegne, da. [:)]

Det er jo bra da[:D]

Det har de her også.. vet de syns jeg er litt ung å sånn, men de respekterer valget vårt og støtter oss 100 %

Back
Topp