Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Goth
jeg synes man skal se på seg selv før man klager over andre....
ORIGINAL: Mrs.B
ORIGINAL: skyberta
ORIGINAL: Refleksheks
Er det nå man skal skyte inn "Eple, stammen osv osv"
En utrolig sjarmerende kommentar du[8|]
Jeg skjønner du blir skuffet Sicily, du får bare prøve å heve deg over det.
er jo ikke så veldig rart hun får slike kommentarer, da hun er en av de selv som legger igjen slike i tråder..[:D]
men jeg er ikke noe fan av og skulle dytte hverandre ned i gjørma så veldig, men det er vell bare meg..[8D]
synes det var en kjip kommentar du fikk, men du må vell bare ta det opp med ho, eller legge bak deg[;)]
ORIGINAL: [Malin]
Ein skal vara mot andre slik ein vil andre skal vara mot ein sjølv.. Lærte jeg på skolen... Så kanskje om du har en litt hyggeligere tone med folk en gang i mellom, så får du litt mer støtte/positivitet tilbake?
Og folk gidder ikke og huske på om du har vert frekk i tråder der folk har vert såret/lei seg eller ikke, for man blir husket for den personen man fremstår som 90% av tiden..
Selfølgelig, jeg forstår du er såret, men det beste tipset er å enten ta det opp med henne, eller glemme det..
ORIGINAL: Refleksheks
Men å gyve løs på en totalt utmattet mamma - som desperat søker råd ang søvn til sitt elskede barn f.eks - DET er ok?
Du finnes jo ikke taktfull når det kommer til måten du snakker til voksne mennesker - som søker råd, fordi de ønsker å gjøre det beste for sine barn.
ORIGINAL: *MammaArianna*
seriøst folkens,selv om dere mener dette om henne så trenger dere vel strengt tatt ikke å synke så dypt at dere slenger dritt i en sånn tråd som dette??*ristepåhodet*