60 km i juli

Ja. Har du tenkt ut hvor vi skal gå? Evt hvor langt det er, siden du har et kart over området?
Jeg ligger litt bakpå selv.
Jeg gikk en tur i går som var 7,7 km og tok rett under 2 timer på grunn at kuppert landskap, men veldig flott tur.
Har lyst til å gå den igjen dersom det passer deg.
Den går litt som en sløyfe/blomst om skistadion så det går lett og gjøre den kortere dersom du ønsker det
.kart.png
 
Jeg gikk en tur i går som var 7,7 km og tok rett under 2 timer på grunn at kuppert landskap, men veldig flott tur.
Har lyst til å gå den igjen dersom det passer deg.
Den går litt som en sløyfe/blomst om skistadion så det går lett og gjøre den kortere dersom du ønsker det
.Vis vedlegget 187683
Vi kan gå den. Får se an bekkenet underveis, men satser på at det går bra :) Gikk 7,8 km her om dagen med 4 av de oppover sammenhengende på asfalt, ganske bratt også og det gikk greit. Kjente det rikignok, men det er jo annerledes på asfalt uansett :)
 
Vi kan gå den. Får se an bekkenet underveis, men satser på at det går bra :) Gikk 7,8 km her om dagen med 4 av de oppover sammenhengende på asfalt, ganske bratt også og det gikk greit. Kjente det rikignok, men det er jo annerledes på asfalt uansett :)
Sliter også med bekkenet, men det hjelper å gå på andre ting en asfalt.
Jeg tar lysløypen først for å varme opp bekkenet, og så småstiene.
 
Sliter også med bekkenet, men det hjelper å gå på andre ting en asfalt.
Jeg tar lysløypen først for å varme opp bekkenet, og så småstiene.
Ja, det blir litt for harde støt mot bekkenet på asfalt, merker litt forskjell bare av å gå på grus.
Det høres bra ut :)
 
Har ikke registret alt, men løp 8 km opp og ned fjellet på hytta på lørdag.
Får sjekke klokka, og legge inn alt når jeg kommer hjem til PC. Er nok halvveis til 60km. Skal på lang fjelltur i morgen.
 
Her har det vore trasking og trilling i Mikkelparken to dagar i strekk! Anar ikkje kor langt det har blitt, men vi skriver vel uansett ikkje opp sånt. Skriver heller opp kveldsturane eg har gått med knøttet for å få han til å sove. Var vanskelig å måle på kartet, så det blei litt sånn ca ut ifrå kor lang tid eg brukte og sånn.

Heilt supert med denne utfordringa, eg hadde sikkert ikkje gått meir enn 1/3 av dette om eg ikkje hadde blitt pusha.
 
Da har det blitt ca 5 km gåing på meg i dag tilsammen.

Fått abstinenser etter 3 dager i dyreparken :p


Det ble nesten 60 000 skritt på de tre dagene vi var der nede, det er jeg fornøyd med :-D
Men har ikke skrevet det opp.
 
Back
Topp