Så god måte å være sliten påjeg skulle ut å jogge mens farmora passa lille men det begynte å bøtte ned, så jeg ble der og spiste vaffel i stedet
![]()
Haha, ja det bøtter ned her også. Har ikke noen planer om løpe ute i det været her
Vafler er godt det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så god måte å være sliten påjeg skulle ut å jogge mens farmora passa lille men det begynte å bøtte ned, så jeg ble der og spiste vaffel i stedet
![]()
Trenger ikke bry seg om regnet, det er igrunn bare deiligØsende regnvær, klissvåt skog...
Men hvem bryr seg, 9,4 km
Tror aldri jeg ville orket så lenge på en slik maskin, hadde blitt for kjedelig.Trenger ikke bry seg om regnet, det er igrunn bare deilig9,4 km er jo kjempebra
![]()
Jogga/løp 10 km i dag. Første gang på mange år jeg gadd å løpe så langt, i tillegg har sykdom og skader ødelagt for treninga mi de siste årene.
![]()
Så utrolig braØsende regnvær, klissvåt skog...
Men hvem bryr seg, 9,4 km
Nei, det er jo ikke akkurat det sammeTror aldri jeg ville orket så lenge på en slik maskin, hadde blitt for kjedelig.
Liker det varierte underlaget
Bra jobbaFørste tur ut på lenge. Formen er elendig etter vekesvis med sjukdom, men eg klarte 1 km utan å gå i bakken (det berre føltes sånn). Blir nok ikkje 60 denne mnd, men litt er uansett uendeleg mykje bedre enn ingenting.
![]()
God startFørste tur ut på lenge. Formen er elendig etter vekesvis med sjukdom, men eg klarte 1 km utan å gå i bakken (det berre føltes sånn). Blir nok ikkje 60 denne mnd, men litt er uansett uendeleg mykje bedre enn ingenting.
![]()
Takk!Bra jobba![]()
Flink du er.Første tur ut på lenge. Formen er elendig etter vekesvis med sjukdom, men eg klarte 1 km utan å gå i bakken (det berre føltes sånn). Blir nok ikkje 60 denne mnd, men litt er uansett uendeleg mykje bedre enn ingenting.
![]()
Jeg ogDa er jeg halvveis til 60 km målet I augustwoop wooop
Jeg og![]()
Jeg ogsåDa er jeg halvveis til 60 km målet I augustwoop wooop