Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja.. Er forskjell på gutter og jenter tror jeg? For min ligger under gjennomsnittet, men følger sin egen kurve
Jeg ser at Sandra og Adrian har like stort hode haha.. Men det er jo helt normalt det, bare øvste kurven.Da har vi vært på kontroll
Vekt
Fødsel: 3865 g.
5 mnd: 6645 g
Lengde
Fødsel: 54 cm
5 mnd: 64 cm
Hodeomkrets
Fødsel 35 cm
5 mnd 44 cm (!)
Vaksinene gikk kjempe bra
Haha så gøy Han har litt stort hode ift resten av kroppen, men hs var ikke beskymret, også sa hun at det kan være litt feilmarginer på målingeneJeg ser at Sandra og Adrian har like stort hode haha.. Men det er jo helt normalt det, bare øvste kurven.
So flink ho er da, ja trur det blir en heilt anna verden for dei små når dei klarer å flytte seg dit dei vil. Er ikkje lenge han gidder å ligge på golvet før han er lei6720g, 65 cm lang. Litt under gjennomsnittet. Og hun viste helsesøstera at hun snur seg fint, og også at hun har lært å snu seg fra mage til rygg igjen, halleluja!! Det er såå deilig når hun bare styrer seg og ikke lengre klager over å ligge på magen
Jeg ser at Sandra og Adrian har like stort hode haha.. Men det er jo helt normalt det, bare øvste kurven.
Haha så gøy Han har litt stort hode ift resten av kroppen, men hs var ikke beskymret, også sa hun at det kan være litt feilmarginer på målingene
Men er litt komisk da
Godt det er fler HihiSamme her! 43,5 cm rundt hodet Stort i forhold til kroppen, men innafor normalen
Godt det er fler Hihi
Haha Sandra er liten hun også, hs sa til meg at så lenge hun følger kurven er det ikke noe å si på det jeg sleit jo med noen str 56-bodyer fordi de var for trange rondt hodet.. Menmen, jeg er bare takknemlig for at hodet ikke var så stort under fødselenHaha så gøy Han har litt stort hode ift resten av kroppen, men hs var ikke beskymret, også sa hun at det kan være litt feilmarginer på målingene
Men er litt komisk da
Ikke sant Adrian følger sin egen kurve han og Det merket jeg også! Vi brukte str 56 til han nesten var fire månederHaha Sandra er liten hun også, hs sa til meg at så lenge hun følger kurven er det ikke noe å si på det jeg sleit jo med noen str 56-bodyer fordi de var for trange rondt hodet.. Menmen, jeg er bare takknemlig for at hodet ikke var så stort under fødselen