5 mnd kontroll

MammAnn

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Ja no har gulla våre blitt store tenke eg. Min sin var på 5 mnd kontroll i går og han var 10,4 kg og 71 cm. Heilt utrulig, eg trur eg må ha fløte i puppen, haha.

Kor stor har babyen din blitt?:)
 
Her va han 7430g og 66cm på 5 mnd dagen :)
 
Her var han 70 cm og 10,2 kg fløte her også


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har vært på kontroll på mandag. Gutten er 8,300 kilo og 71 cm lang. Følger kurven og utvikler seg veldig ført. Hs var overrasket at han klarer å rulle så fint bra ryggen til mage og fra magen til rygge uten noe problemer :) Gutten min <3
 
Her var han 70 cm og 10,2 kg fløte her også


Sent from my iPhone using BV Forum
Kor stor var han ved fødsel? Trudde det kom til å roe seg litt og at han ikkje kom til å legge på seg so mykje no. Men han er so aktiv at han treng masse mat.
 
Kor stor var han ved fødsel? Trudde det kom til å roe seg litt og at han ikkje kom til å legge på seg so mykje no. Men han er so aktiv at han treng masse mat.
Han var 51 cm og 4080. Så ingen liten tass her nei... Men regner med at det renner av så snart de beveger seg mer


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han var 51 cm og 4080. Så ingen liten tass her nei... Men regner med at det renner av så snart de beveger seg mer


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja sant det, min var 4550 og 53 cm. Har du bytta til sportsdel på vogna? Min har enda litt plass, men begynner å merke at han har blitt stor og vil opp å sjå. Han klarer ikkje ligge i vogna lenge våken før han skriker. Synes han har vokst so fort, ikkje lenge han var en liten baby:) men mye kjekt framover so det er berre å glede seg:)
 
Min var 70,5cm og 9,57kg. Vekta hadde flatet litt ut så vi startet med grøt.
 
Ja sant det, min var 4550 og 53 cm. Har du bytta til sportsdel på vogna? Min har enda litt plass, men begynner å merke at han har blitt stor og vil opp å sjå. Han klarer ikkje ligge i vogna lenge våken før han skriker. Synes han har vokst so fort, ikkje lenge han var en liten baby:) men mye kjekt framover so det er berre å glede seg:)
Sniker fra september her. Fant ut i går at det går ann å ta opp en plate i bagdelen så der går ann å sitte i den. Vet ikke om det gjelder i din da. Men jeg ble i alle fall veldig glad:) Og følte meg litt dum:p
 
Sniker fra september her. Fant ut i går at det går ann å ta opp en plate i bagdelen så der går ann å sitte i den. Vet ikke om det gjelder i din da. Men jeg ble i alle fall veldig glad:) Og følte meg litt dum:p
Har en bugaboo cameleon vogn, den går ikkje an å ta opp hodeenden. Men skal sjekke det før eg e skråsikker:)
 
Back
Topp