Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja.. Er forskjell på gutter og jenter tror jeg? For min ligger under gjennomsnittet, men følger sin egen kurve![]()
Jeg ser at Sandra og Adrian har like stort hodeDa har vi vært på kontroll
Vekt
Fødsel: 3865 g.
5 mnd: 6645 g
Lengde
Fødsel: 54 cm
5 mnd: 64 cm
Hodeomkrets
Fødsel 35 cm
5 mnd 44 cm (!)
Vaksinene gikk kjempe bra![]()
Haha så gøyJeg ser at Sandra og Adrian har like stort hodehaha.. Men det er jo helt normalt det, bare øvste kurven.
![]()
So flink ho er da, ja trur det blir en heilt anna verden for dei små når dei klarer å flytte seg dit dei vil. Er ikkje lenge han gidder å ligge på golvet før han er lei6720g, 65 cm lang. Litt under gjennomsnittet. Og hun viste helsesøstera at hun snur seg fint, og også at hun har lært å snu seg fra mage til rygg igjen, halleluja!! Det er såå deilig når hun bare styrer seg og ikke lengre klager over å ligge på magen![]()
Jeg ser at Sandra og Adrian har like stort hodehaha.. Men det er jo helt normalt det, bare øvste kurven.
![]()
Haha så gøyHan har litt stort hode ift resten av kroppen, men hs var ikke beskymret, også sa hun at det kan være litt feilmarginer på målingene
![]()
Men er litt komisk da![]()
Godt det er flerSamme her! 43,5 cm rundt hodetStort i forhold til kroppen, men innafor normalen
![]()
HahaHaha så gøyHan har litt stort hode ift resten av kroppen, men hs var ikke beskymret, også sa hun at det kan være litt feilmarginer på målingene
![]()
Men er litt komisk da![]()
Ikke santHahaSandra er liten hun også, hs sa til meg at så lenge hun følger kurven er det ikke noe å si på det
jeg sleit jo med noen str 56-bodyer fordi de var for trange rondt hodet.. Menmen, jeg er bare takknemlig for at hodet ikke var så stort under fødselen
![]()