Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den holder vi.
Hvis det mangler 15-30 min på 48 timer er det mulig at jeg kan sende, men jeg vurderer det fra gang til gang.
Vi holder også feberfri dag i hovedsak.
Har også holdt hjemme rett før sykdom/feber bryter ut med stort hell. Særlig da hvis jeg merker at allmenntilstanden ikke er som den pleier. Da har vi sluppet unna langvarig sykdom som regel når vi har holdt de hjemme i forkant
Ja, det har jeg gjort. Kjenner jo ungene såpass at jeg kan se om de er i ferd med å blj syke.Hva sier du til jobb da? Jeg blir hjemme med ett barn jeg tror kommer til å bli sykt?
Ja overholder den. Yngste kan kaste opp pga annen sykdom men holder han fortsatt hjemme sånn i tilfelle. Vi har funnet ut at en medisinene til yngste hadde oppkast som bivirkning så han får den ikke lengre. Fikk på morran i går og kastet opp ca kl 21. Men vi har opplevd at foreldre i bhg ikke er så flinke til det. På avdelingen til eldste satt flere barn med bøtter. Sånt går ikke ann. Foreldre som tilfeldig vis er sykmeldt har holdt barna sine hjemme siden andre ikke klarer å holde 48 timers regelen. Blitt tatt opp flere ganger av bhg og fau sin Facebook side. Men hjelper fint lite.
Ja den ser jeg. Men siden det har gått omgangssyken i bhg i over 1 mnd så ble han hjemme. Jeg er hjemme så gjorde ingenting. Hadde nok vurdert det mer hvis jeg ikke var hjemme og måtte på jobb. Yngste har også hatt store problemer med bhg start i mars når han var 2 år pga sykdommer som har gjort han ekstra sliten. Han har ikke trivdes der før han fikk operert bort en polypp. Han har også hovne mandler men ikke så mye at de vil ta dem. Operer for brokk 2 ganger og har refluks pga at magesekken ikke fordøyer maten som den skal. Han kan være mett i flere dager fordi det er fult i magesekken, det var medisiner mot magesekken som han reagerte på.Jeg holder ikke jentungen her hjemme 48t hvis hun har kastet opp pga hun har fått i seg melk som hun ikke tåler.. Merker veldig fort forskjell på om hun er syk eller det er en reaksjon. Er det en reaksjon vurderer jeg på formen hennes.