Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bebisjuk300
[:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:(][:(][:(]HUFF MED STOOORE BOKSTAVER!!!! [:(][:(][:(][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@]
ORIGINAL: Maryan84
Har ikke opplev noe sånt nei.
Men skjønner godt følelsene dine og att du syntes det er vanskelig å takle.
Tror også jeg hadde sittet med akkurat de samme følelsene hvis det hadde skjedd her... ville nok aldri klart å akseptere det att min veninne skulle vært ilag med faren min og vært reservebestemor til mine barn.. nei, aldri i livet!
Men ideen om en psykolog er nok litt god, for din egen del! Slik att du kan få det bedre med deg selv.
Syntes og att du burde fortalt pappaen din hvordan du føler det...
Mange klemmer til deg!
snakka med mamma om alle mine meninger rundt dette, og hun har til og med sagt att jeg kanskje behøv
ORIGINAL: bebisjuk300
[:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:(][:(][:(]HUFF MED STOOORE BOKSTAVER!!!! [:(][:(][:(][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@]
ORIGINAL: Maryan84
Har ikke opplev noe sånt nei.
Men skjønner godt følelsene dine og att du syntes det er vanskelig å takle.
Tror også jeg hadde sittet med akkurat de samme følelsene hvis det hadde skjedd her... ville nok aldri klart å akseptere det att min veninne skulle vært ilag med faren min og vært reservebestemor til mine barn.. nei, aldri i livet!
Men ideen om en psykolog er nok litt god, for din egen del! Slik att du kan få det bedre med deg selv.
Syntes og att du burde fortalt pappaen din hvordan du føler det...
Mange klemmer til deg!