4.juni Onsdag :)

Jeg har landa på sofaen med en fryktelig hodepine :oops:

Litt vel hektisk dag!

Hermine hadde to uhell i bhg idag, og etter det tok de på henne blei :eek: :mad: De mente hun ble så lei seg da hun ble våt (helt naturlig) og at hun ble så glad når hun fikk bleie på (hvem blir ikke det?). Masse babbel om at hun er så liten, at vi ikke burde stresse, vente til ferien, bleier i bhg selv om vi er sluttet hjemme osv osv. Jeg ble så sint, og er det enda, at jeg har vært sint hele resten av dagen i grunnen :p

Må ringe ped.leder i morgen og snakke med henne, for dette kom fra to assistenter. Men likevel, har ikke alle barn uhell i starten uansett alder? Hun sier ikke ifra så mye enda når hun har klær på, kun når hun er i barrumpa DA er hun flink! Tenker at hun skal gå i bleie ute, da tøybleie for å unngå forvirring, men uansett så er det vel vår sak som foreldre om hun skal ha bleier eller ikke?

Dagens utblåsning fra meg :p

så flink jeg har vært idag! Vi skal ha barnedåp imorgen kl 11.00 og idag har jeg laget to marsipankaker, en stor ostekake, stor brownies-form, rekecabaret (grøss og gru) og en diger eggerøre til røkelaksen. Nå er jeg utslitt og tar meg en velfortjent hvil her inne sammen med dere. Holdt på siden kl 9 imorges og er endelig ferdig med siste porsjon eggerøre. Puh[:)] Gleder meg til alt er overstått.
Vi tok han med hver 1-2 timer. Så han begynner nok å si fra snart. :-) Morro...

Hehe ja noen uhell blir det. Men hun prøvde hehe...

Husker det der, Hermine sov bare max 30 minutt i slengen på dagen da hun var baby. Slitsomt når mor behøver litt pusterom ;)

Ja, det er ganske frustrerende noen ganger hehe :-) Det rare er at det ble sånn helt plutselig, hun sov greit den første tiden om dagen, kan jo hende det snur seg igjen:-)

God morgen :)
Regnet i hele går kveld og natt,litt mindre nå..
Er så koselig å høre på regnet før man sovner :)
Sov helt til 9.30 idag. Deilig :)

Wael har fått 1 stjerne allerede :) Så håper det går bra resten av dagen :)

Hva er planene deres?

Sent from my iPad using BV Forum

Åjaaaah.. regndrypp er behagelig å sovne til:rolleyes:
Så flink W er da!:D sikkert stas for både han og dere :D;)

Ja, det er ganske frustrerende noen ganger hehe :-) Det rare er at det ble sånn helt plutselig, hun sov greit den første tiden om dagen, kan jo hende det snur seg igjen:-)
Hermine sov sålenge jeg holdt henne :p Slitsomt men det funka ;)

God dag, jenter:)

Sovna ikke før 4, klarer lissom ikke og skru av hjernen når jeg har mye og gjøre om dagen, slitsomt:o

Sto opp halv 8 med Emmeth, jentene er i skole og bhge og mannen på skole og har jobb etterpå til 19 ikveld.
Må innrømme det tar på og være så mye med barna aleine, men alt går med den rette innstillinga:D;)

Igår blei jeg brått kvalm og måtte kaste opp, så håper det ikke er noe omgangssjuke på gang, ikke vært noe hittil idag:)

Her har det regnet siden igår kveld og er meldt regn 2 dager til;) Det kommer gresset til og bli glad for:)

Dagens planer er i grunn ikke mange, legge sammen klær og ellers rydde bittelitt, men ellers slappe litt av nå som Emmeth sover lur:)

Går og tripper og venter på time i posten til Emmeth;)

Deres planer for dagen, da?:)

Ha en fin dag, snupper:)

Er så plagsomt å ligge våken sånn:confused: håper du får sove bedre i natt <3

Usj da! Ikke godt å kaste opp!:( krysser fingre for at du ikke blir syk!

Hei hei!

Hermine har sovet kjempegodt i natt :D Var helt utslitt etter tur til gård og all sola i går, så hun sovna før kl 19...med det resultat at hun var uthvilt 05.50 :eek: Morrasola steiker på soverommet vårt også da, så det var riiimelig hett der inne så skjønner at hun våkna.

Fikk veldig god tid på morran da :P Til både dusj, hårvask, lek på verandaen, barne-tv og grøt før vi gikk til bhg kl 08 :p :)

Jeg sitter på Uit og ser ut på sola, er særdeles lite produktiv :P Hadde jeg bare skrevet like mye i oppgaven min som inne på BV liksom :eek: :P :cool:

Tenker jeg går tidlig idag, er jo ingen andre her heller :eek:

Blir muligens grilling hos svigers i ettermiddag :)

Herlig med en god natt da, til tross en tidlig morgen;) sola kommer inn på rommet vårt om morran å! Blir fort varmt da ja! Hvertfall om døren lukkes:(

Så flink Weal har vært i dag Lennypenny:-)

Jeg har vært på babykino i dag, sett Xmen, er egentlig ikke så glad i slike filmer, men den var faktisk bra:p
Nå har jeg spist en pæreis, og vugger lillesøster med foten for harde livet, hun sover så lite på dagtid.
Nassen er i seng, og sover søtt:-)

Hehe jeg liker sånne filmer:P har lyst å se den også, men vet ikke om jeg får tid til kono:P

Kjedelig med barn som sover for lite om dagen! Sånn er Leoh av og til, og da blir han så hissig.. hehe

Litt vel hektisk dag!

Hermine hadde to uhell i bhg idag, og etter det tok de på henne blei :eek: :mad: De mente hun ble så lei seg da hun ble våt (helt naturlig) og at hun ble så glad når hun fikk bleie på (hvem blir ikke det?). Masse babbel om at hun er så liten, at vi ikke burde stresse, vente til ferien, bleier i bhg selv om vi er sluttet hjemme osv osv. Jeg ble så sint, og er det enda, at jeg har vært sint hele resten av dagen i grunnen :p

Må ringe ped.leder i morgen og snakke med henne, for dette kom fra to assistenter. Men likevel, har ikke alle barn uhell i starten uansett alder? Hun sier ikke ifra så mye enda når hun har klær på, kun når hun er i barrumpa DA er hun flink! Tenker at hun skal gå i bleie ute, da tøybleie for å unngå forvirring, men uansett så er det vel vår sak som foreldre om hun skal ha bleier eller ikke?

Dem sier nok at dere bør vente til ferien fordi dem ikke vil stresse med dette selv.. men altså, dere betaler for at dem skal ta seg av barnet ditt, og da bør det vel være naturlig å følge opp deres ønsker? Er nok helt naturlig med uhell på en så liten jente hvertfall! Emira har sjeldent hatt uhell hvor hun har blitt gjennomvåt, men så sluttet hun med bleie når hun var rundt 3! Hehe.. men tok hun på potte før det da, og hadde bleie på lissom.. men hender da enda at hun kan tisse bitte litt i trusa om hun må veldig på do;) og hun er jo over 4 år..

Jau, da var det jammen kvelden!

Dagen har gått i ett siden kl 7.. hehe.. fikk malet veggene på kjøkkenet idag:D sambo tok første strøk mens jeg passet Leoh, så tok jeg andre strøk når Leoh sov, og sambo gikk etter og malte i hjørner osv med pensel:) imårra må vi grunne listene, sparkle vinduskarmen og male dette;) ellers har vi hatt mye skravel fra to jenter :P stort sett i munn på hverandre og mens jeg og sambo snakker sammen;) hehe.. blir helt ør i hue! <3

Håper dere har hatt en fin dag og har en fin kveld:) nå må jeg på do!:oops::p

Jau, da var det jammen kvelden!

Dagen har gått i ett siden kl 7.. hehe.. fikk malet veggene på kjøkkenet idag:D sambo tok første strøk mens jeg passet Leoh, så tok jeg andre strøk når Leoh sov, og sambo gikk etter og malte i hjørner osv med pensel:) imårra må vi grunne listene, sparkle vinduskarmen og male dette;) ellers har vi hatt mye skravel fra to jenter :P stort sett i munn på hverandre og mens jeg og sambo snakker sammen;) hehe.. blir helt ør i hue! <3

Håper dere har hatt en fin dag og har en fin kveld:) nå må jeg på do!:oops::p
Lurte på hvor du var idag :-)
Så flinke dere har vært. Hvilken farge blir d?
Legg ut bilde når dere er ferdige :-)

Skravlehønene :D

Hehe jeg liker sånne filmer:P har lyst å se den også, men vet ikke om jeg får tid til kono:P

Kjedelig med barn som sover for lite om dagen! Sånn er Leoh av og til, og da blir han så hissig.. hehe
Den er verd å se:-) Heldigvis blir hun ikke hissig, så lenge hun får være mest mulig i armene mine. Kanskje hun blir kosepia, Nasse hadde aldri tid;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Litt vel hektisk dag!

Så ikke denne før nå!
Har hodepine selv. Hel****... hehe....
Seriøst?? De bare tok på hun bleie? Så dårlig. Hadde også ringt ped.lederen i morgen.

Dere skal vel ha ganske mye.å si. Og hun er jo så flink. Selvsagt er det uhell i starten. Helt vanlig :p

Litt vel hektisk dag!

Skjønner deg godt, dere er jo så godt i gang også:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Back
Topp