Jeg har landa på sofaen med en fryktelig hodepine
Litt vel hektisk dag!
Hermine hadde to uhell i bhg idag, og etter det tok de på henne blei
De mente hun ble så lei seg da hun ble våt (helt naturlig) og at hun ble så glad når hun fikk bleie på (hvem blir ikke det?). Masse babbel om at hun er så liten, at vi ikke burde stresse, vente til ferien, bleier i bhg selv om vi er sluttet hjemme osv osv. Jeg ble så sint, og er det enda, at jeg har vært sint hele resten av dagen i grunnen 
Må ringe ped.leder i morgen og snakke med henne, for dette kom fra to assistenter. Men likevel, har ikke alle barn uhell i starten uansett alder? Hun sier ikke ifra så mye enda når hun har klær på, kun når hun er i barrumpa DA er hun flink! Tenker at hun skal gå i bleie ute, da tøybleie for å unngå forvirring, men uansett så er det vel vår sak som foreldre om hun skal ha bleier eller ikke?
Dagens utblåsning fra meg

Litt vel hektisk dag!
Hermine hadde to uhell i bhg idag, og etter det tok de på henne blei
Må ringe ped.leder i morgen og snakke med henne, for dette kom fra to assistenter. Men likevel, har ikke alle barn uhell i starten uansett alder? Hun sier ikke ifra så mye enda når hun har klær på, kun når hun er i barrumpa DA er hun flink! Tenker at hun skal gå i bleie ute, da tøybleie for å unngå forvirring, men uansett så er det vel vår sak som foreldre om hun skal ha bleier eller ikke?
Dagens utblåsning fra meg