Dæven steike

skytte76

Gift med forumet
så flink jeg har vært idag! Vi skal ha barnedåp imorgen kl 11.00 og idag har jeg laget to marsipankaker, en stor ostekake, stor brownies-form, rekecabaret (grøss og gru) og en diger eggerøre til røkelaksen. Nå er jeg utslitt og tar meg en velfortjent hvil her inne sammen med dere. Holdt på siden kl 9 imorges og er endelig ferdig med siste porsjon eggerøre. Puh[:)] Gleder meg til alt er overstått.

Svigermor har bestilt og betalt hele koldtbordet, men sjømat er noe jeg ikke bestiller for jeg vet aldri hvor gammelt det er. Kakene vil jeg stå for selv for jeg elsker å bake, men det er slitsomt ja. Ihvertfall når det er nærmere 40 varmegrader på kjøkkenet[:)]

ORIGINAL: Nusse76

Jøjemeg....nå ble jeg imponert.Nå har du god grunn til å henge her med oss resten av kvelden altså.Kan jeg leie deg når vi skal ha barnedåp eller???

Har tatt imot bestilling på marsipankaker til både bryllup, konfirmasjon, dåp og 80-årslag jeg[:D] Driver med dette på hobbybasis og alt er laget fra bunn av[:D]

Sier ikke nei jeg da vet du[;)] Du kan være med å forme den slik du selv vil ha den også (nesten da) med pynt, form og div andre ting. Noen standarder må jeg jo ha. Har ikke akkurat noe hotell-kjøkken liksom[:D]

Flink du er

ORIGINAL: gammonbaby

Du er kjempeflink[:D] Og alt dette har Rammstein fortjenesten for?[:D]

Jeg er imponert

Kanskje ikke alt, men drivkraften bak ihvertfall[:D] Må nok mere til enn ungeskrik og mas for å få meg i gang[;)] Men det har jo på en måte vært fridagen min og det har vært utrolig deilig[:)] Sitter og nyter et glass vin jeg nå.

så flink du har vært das....da kan du vertfall med god samvittighet sitte her en stund da!

Back
Topp