4+4 lite murring

håperpånr4

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Augustbarna2024
❁ Juliskatter 2026 ❁
Flere som ikke merker noe til murring/stikninger i magen hver dag og/eller flere ganger til dagen? Jeg fikk mens lignende kramper fra ca 3+6 til 4+2, men nå merker jeg ikke så mye til det annet enn rumling I magen :-P

Merker det ikke hver dag. Ble nesten bekymret for noen dagen siden fordi jeg ikke hadde kjent noe strekking/stikking på ei stund, men plutselig var det tilbake igjen. Har sånne menslignende kramper veldig sjeldent egentlig, langt ifra hver dag, tror det kommer hvis jeg anstrenger meg eller reiser meg for fort :)

Sånn var det her og, de kom å gikk, men ble mye svakere etterhvert. Er 12+2 nå og har de sjeldent:)

Okei da :-) Regner med det er normalt og ingen grunn til bekymring :-D Har mange andre symptomer så :-P

Nja. Vis jeg kjenner skikkelig etter så murrer det bittelitt hver dag..
Men de stikk smertene kommer ca annen hver dag :p

Hadde ingen murringer eller noen andre symptomer sist. Enda det var tvillinger som lå i magen, så alt av symptomer er individuelt :)

Like normalt å ha det som å ikke ha det :) Hos meg er det hver dag, men kjenner det ikke hele tiden. Hvis jeg ligger rolig og kjenner etter, så kjenner jeg det. Må av og til dulte borti brøsta også for å se om det gjør vondt enda, og blir glad hver gang det gjør det :P
For meg er symptomene en trygghet, men det betyr ikke at det er noe galt om du ikke kjenner det samme hos deg.

Like normalt å ha det som å ikke ha det :) Hos meg er det hver dag, men kjenner det ikke hele tiden. Hvis jeg ligger rolig og kjenner etter, så kjenner jeg det. Må av og til dulte borti brøsta også for å se om det gjør vondt enda, og blir glad hver gang det gjør det :P
For meg er symptomene en trygghet, men det betyr ikke at det er noe galt om du ikke kjenner det samme hos deg.

Kjenner på brystene selv om de fortsatt er ømme :-P
Føler liksom ikke jeg klarer å glede meg så mye heller i frykt om at det skal gå galt, for da blir vel fallet og sorgen enda sterkere..
Men prøver å tenke positivt og håper at alt er som det skal mtp. alle symptomene :-)

Jeg har ikke murring konstant heller, men kjenner det flere ganger om dagen og særlig når jeg ligger rolig. Men har ikke så mange andre symptomer da.. puppene har vært ømme det er de nesten ikke lenger.. *liker ikke*, er ikke kvalm enda, bare merker jeg blir svimmel og rar om jeg ikke spiser når jeg er sulten. Også opp flere ganger på natta for å tisse :p men prøver å roe meg med at man ikke må ha masse symptomer for et vellykket svangerskap :) er 4+4 idag og har hvertfall høy og fin stigende hcg som jeg prøver å trøste meg med :p

Kjenner på brystene selv om de fortsatt er ømme :-P
Føler liksom ikke jeg klarer å glede meg så mye heller i frykt om at det skal gå galt, for da blir vel fallet og sorgen enda sterkere..
Men prøver å tenke positivt og håper at alt er som det skal mtp. alle symptomene :-)

Ja, sjansene for at det skal gå bra er jo økende nå!

Så bra at jeg ikke er den eneste.. Ble urolig i går, ingen murringer på kvelden og så si ingenting i dag :/ men brystene er vonde og tunge.. Samt snikende kvalme/svimmelhet.. Er bare litt over 4 uker..

Så sinnsykt redd for at d skal gå til helvette rett og slett.

Så bra at jeg ikke er den eneste.. Ble urolig i går, ingen murringer på kvelden og så si ingenting i dag :/ men brystene er vonde og tunge.. Samt snikende kvalme/svimmelhet.. Er bare litt over 4 uker..

Er ikke alle som opplever murringer:) man kan også ha dager hvor man ikke kjenner symptomer, for og så plutselig få symptomer neste dag

Hadde ingen murringer eller øvrige tegn så tidlig, så går helt fint uten. Morsomt at denne tråden fra ett år siden ble dratt opp igjen :)

Back
Topp