Flere som ikke merker noe til murring/stikninger i magen hver dag og/eller flere ganger til dagen? Jeg fikk mens lignende kramper fra ca 3+6 til 4+2, men nå merker jeg ikke så mye til det annet enn rumling I magen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Like normalt å ha det som å ikke ha detHos meg er det hver dag, men kjenner det ikke hele tiden. Hvis jeg ligger rolig og kjenner etter, så kjenner jeg det. Må av og til dulte borti brøsta også for å se om det gjør vondt enda, og blir glad hver gang det gjør det
For meg er symptomene en trygghet, men det betyr ikke at det er noe galt om du ikke kjenner det samme hos deg.
Kjenner på brystene selv om de fortsatt er ømme![]()
Føler liksom ikke jeg klarer å glede meg så mye heller i frykt om at det skal gå galt, for da blir vel fallet og sorgen enda sterkere..
Men prøver å tenke positivt og håper at alt er som det skal mtp. alle symptomene![]()
Er ikke alle som opplever murringerSå bra at jeg ikke er den eneste.. Ble urolig i går, ingen murringer på kvelden og så si ingenting i dag :/ men brystene er vonde og tunge.. Samt snikende kvalme/svimmelhet.. Er bare litt over 4 uker..
Så sinnsykt redd for at d skal gå til helvette rett og slett.
Hadde ingen murringer eller øvrige tegn så tidlig, så går helt fint uten. Morsomt at denne tråden fra ett år siden ble dratt opp igjenSå bra at jeg ikke er den eneste.. Ble urolig i går, ingen murringer på kvelden og så si ingenting i dag :/ men brystene er vonde og tunge.. Samt snikende kvalme/svimmelhet.. Er bare litt over 4 uker..
Så sinnsykt redd for at d skal gå til helvette rett og slett.