Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har vi vært på helsestasjonen også. Frøkna holder vekta oppe Veier nå 7270 og er 63, 5 lang ☺
Den fineste jeg kjennerStor og fin, hun.
3 mmd kontroll i dag. Han var 62 cm, 40,1 cm i hodeomkrets og 6360 g (4700 6 ukerskontroll). Skrek voldsomt under stikkingen og mammahjertet skrek også han var veldig trøtt i forkant av vaksinen, fikk vaksinen 1245 og sover fortsatt nå 1430. Har måttet roet han ned 2 ganger da han har skreket til håper vi slipper unna mye bivirkninger. Han syntes tydeligvis at drikkevaksinen var god, lepjet det i seg og koste seg hehe.
Har deres fått en favorittside? Han foretrekker høyre side og må innrømme at vi kanskje ikke har vært så flinke til å snu på hode/henvende oss til venstre side mere. Ble anbefalt å snu han mere mot venstre når han ligger på gulvet, ev. Støtte han opp med liten pute osv.
Tror min slår alle rekorder, 8140 g, 62,5 cm og 43 cm rundt hodet. Hoho! Var 3445 g da han ble født. Sterki rygg og nakke, ingen favorittside. Skrek også veldig lite etter vaksinene. Brødrene skrek myyye mer
Hehe..lang og tynn din da og min er bare tjukk han la på seg veeeldig mye de seks første ukene,på bare morsmelk. Har roet seg nå. Spiste omtrent hele tiden. Jeg er veldig tynn og faren er også slank,så det er litt snodig at denne lillebroren skal bli en liten bolle.