3D ultralyd

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Er det noen av dere som har tenkt til å gjøre det? :happy: Her ble det anbefalt å vente til uke 28 hvertfall, så tenker at hvis vi skal gjennomføre det så blir det rundt da:happy: Noen som har vært på det før?
 
Vi var på 3D/4D med begge gutta. Utrolig morsomt å se hvor like de er på 3D/4D som når de ble født :Heartred Så skal gjøre det denne gangen også:love7
 
Tidligere har jeg hatt tett oppfølging på sykehuset, og de skrudde av og til på 3D-funksjonen for å få litt variasjon når jeg var der for ørtende gang. Med de to siste kom jeg aldri til uke 28, så har ikke prøvd egen ultralyd med det formålet. Veldig artige bilder og videoer da.
 
Forrige graviditet hadde jeg 3D i uke 28/29, og syns det var verdt hver krone. Denne gangen får jeg mye bedre oppfølgning enn sist, og skal på x antall ultralyder. Må se når det nærmer seg om jeg skal gjøre det eller ikke :happy:
 
Her tok de 3D-bilder på OTUL og antar de kommer til å gjøre det på OUL også. Jeg har sagt til hannen at jeg ønsker bilder fra privat UL dersom jeg ikke blir fornøyd med bildene fra OUL :dead:
 
Fikk 3d bilder hos fertilitetsklinikk uke 9+3 (etter app). Bilder nå hos sykehuset 12+3 (etter app, men 12+6 ifølge sykehus) ble skikkelig dårlige. Følte det var bortkastede penger.
Skal til klinikken om tre uker, så typen får blitt med på ultralyd. Vurderer se om vi betaler for en senere rundt uke 28 med 3d også
 
Tok med de to første , men vi ikke vite kjønn så har ikke gjort det med nr 3 heller . Var veldig artig husker jeg . Var vel uke 32 .
 
Var med første og det var veldig koselig :love017 Særlig for pappaen da tror jeg det gjorde det hele enda mer virkelig!
Men nå vil vi ikke vite kjønn, og jeg er redd det blir vanskelig å unngå å se på 3D, så tror vi dropper det.
 
Hadde vi ikke nettopp skåltømt sparekontoen til huskjøp, så hadde det vært veldig morsomt! Kanskje på nummer to om noen år?
 
Vurderer det, men vet ikke om vi kan ta oss råd til det denne gangen. Min erfaring er at det er veldig varierende hvor gode bilder man får. Mine har vært helt ok.

Her er lille oktoberbabyen vår. Hun koste seg med morkaken :hilarious: download (24).jpeg

Og her er maibabyen.
download.jpeg
 
Vurderer det her. Dårlige bilder på otul og jordmor fikk ingen gode bilder på oul så ble ikke betalt for noen den gangen her.
Hadde privat uke 16+0 så fikk noen av profil der. Om det ikke blir bilder når vi skal på ultralyd uke 26+4 så kanskje vi kjøper en runde privat med 3d
 
Vi har time til privat 3D 18. desember. Vil da være 31+2. Bildene på OTUL ble så dårlige at vi tok en privat 2D uken etterpå. Endte opp med rundt 70 stk bilder og filmer :dead:
 
Usikker på om jeg syns det er verdt det, men samtidig er det lenge å vente fra OUL til fødsel om ikke en skal ha flere ultralyder, og når en ser noen får gode bilder på 3D er fristelsen stor
 
Har aldri vurdert å kjøpe en ekstra ultralyd for 3D-bilder, synes ærlig talt alle ser litt creepy ut på sånne bilder :smiley-ashamed004 Da vi var på OUL skrudde imidlertid jordmor på 3D-funksjonen og vi gikk derfra med en flere meters lang remse med bilder i både 2- og 3D, ganske ufrivillig:laughing002
 
Har aldri vurdert å kjøpe en ekstra ultralyd for 3D-bilder, synes ærlig talt alle ser litt creepy ut på sånne bilder :smiley-ashamed004 Da vi var på OUL skrudde imidlertid jordmor på 3D-funksjonen og vi gikk derfra med en flere meters lang remse med bilder i både 2- og 3D, ganske ufrivillig:laughing002
Såpass. Her får man kun 4 bilder, og de koster 200,-
 
Såpass. Her får man kun 4 bilder, og de koster 200,-
Jo, vi får nok en faktura på 200 kr sånn som sist :) Tror bare jordmor ble så ivrig fordi hun mente han lå i «perfekt posisjon for å få fine bilder», så det ble en del bilder ja. De fleste ser omtrent helt like ut:smiley-ashamed004
 
Back
Topp