3D ultralyd

Jeg vurderer det. Men vet så lite om når det er best å ta dette osv.
Må finne mer info, og bestemme meg etterpå! :-)

Fikk 3d bilder av jenta vår på Oul;)

Jeg vurderer det sterkt.
Men det er kun dersom vi kan kobinere det med en Stavanger-tur da det er halve prisen der :)
Jeg vurderer å få det gjort i uke 27

Vi har tenkt tanken, men vet ikke om vi gjør det. Hadde jo vært moro, da :)

Har bestilt til 20 mars, da err jeg 25 uker. Kunne være best fra uke 24. Vi ville ha en ekstre kontroll uansett å da måtte vi tatt det privat. Det koster tusen kr så kunne like gjerne ta 3D for fire hundre mer :)

Vi har ikke bestemt oss. Men kjenner jeg har ganske lyst. Hørt det er best i uke 27-28-29.

Vi har vært med de to andre i uke 28. veldig gøy! Tror vi må denne gangen og. Vi var hos Kari Utne på Bryne. Hun tok 500 kr og var det rimeligeste vi fant.

ja tenkte å gå i uke 27-28 :) gleder meg til det ...håper jeg får like fine bilder som jeg har sett rundt på det tidligere Termin-gruppene :)

Er det uke 27-28 som er best?
Er det stor forskjell fra 27 til 28?
Får dere da film også, eller kun 3D bilder?
Og hvem tar dere med på en slik undersøkelse?
Må man bestille time i god tid?

Er det uke 27-28 som er best?
Er det stor forskjell fra 27 til 28?
Får dere da film også, eller kun 3D bilder?
Og hvem tar dere med på en slik undersøkelse?
Må man bestille time i god tid?

Legen bestilte til meg 26 mars, så jeg er vel i uke 23/24 da.
Kanskje litt tidlig, men gjør det ikke hovedsaklig for kosen sin skyld. Skal bare dobbeltsjekke at barnet ikke lider av noen komplikasjoner grunnet noen medisiner jeg tar.

Går nok alene på undersøkelsen da typen ikke er i landet da, men legen skulle være med om det teller :-P
Skal prøve å få det på cd sånn at jeg har det til senere + sende til typen sånn at han også får se :-)

Var ikke sist, men skal denne gangen. Grunnen er at jeg skal være 100% sikker på at det faktisk er en jente som gjemmer seg i magehuset før vi ska reise til London. Og så tenkte jeg å invitere med mor og svigermor med.

skal på fredag til Majorstuaklinikken :-) Vet det er tidlig, men MÅ ha bekreftet kjønnet en gang for alle :-D

Nei, men fikk se jenta vår i 3D på OUL. Om jeg har rett har hu allerede festet hodet, så da hadde jeg vel ikke hatt glede av det uansett? Det er jo ansiktet man vil se er det ikke?

Ja, vi skal...Først ville ikke mannen og jeg prøvde å overtale han, for vil jo ikke gå alene, men til ingen nytte. Tilslutt kom han til meg og foreslo idèen om 3D ultralyd, så han trenger tydeligvis å "finne ut av det selv" :P Ikke alltid jeg blir like klok på han!

Back
Topp