3D ultralyd

Hvordan var jordmoren?
Brukte hun god tid?
Fikk dere estimert vekt, fødselsvekt osv.?

Lurer litt på å dra dit selv. Skal, skal ikke... :)

Jordmora var veeeldig engasjert, og snakka mer til magen min en hva jeg har gjort hittil :P Men hu var veldig hyggelig :) Har hørt at andre syns hun er litt hardhent, da hun dunker litt i magen om babyen f.eks. har henda foran ansiktet og sånt.. Men for min del gikk det veldig fint :) Hu tok ikke i så mye at jeg ble redd for han som ligger inni der ;)
Syns kanskje ikke at jeg fikk alle svarene jeg lurte på.. Hun målte alt og alt var bra. Men når hun målte over hodet (mellom ørene) og jeg spurte hvor stor han har blitt over, fikk jeg bare til svar at det så veldig bra ut :S Fikk vite omkretsen av hodet, og de fleste andre mål, bortsett fra den ene tingen jeg lurte på.. :P
Men ellers syns jeg vi hadde mye tid :) Lå vel på benken i godt over 45 min :)
Så alt i alt, så er jeg ganske fornøyd, og har ingen problemer med å evt dra tilbake dit igjen :)

Jordmora var veeeldig engasjert, og snakka mer til magen min en hva jeg har gjort hittil :p Men hu var veldig hyggelig :) Har hørt at andre syns hun er litt hardhent, da hun dunker litt i magen om babyen f.eks. har henda foran ansiktet og sånt.. Men for min del gikk det veldig fint :) Hu tok ikke i så mye at jeg ble redd for han som ligger inni der ;)
Syns kanskje ikke at jeg fikk alle svarene jeg lurte på.. Hun målte alt og alt var bra. Men når hun målte over hodet (mellom ørene) og jeg spurte hvor stor han har blitt over, fikk jeg bare til svar at det så veldig bra ut :S Fikk vite omkretsen av hodet, og de fleste andre mål, bortsett fra den ene tingen jeg lurte på.. :p
Men ellers syns jeg vi hadde mye tid :) Lå vel på benken i godt over 45 min :)
Så alt i alt, så er jeg ganske fornøyd, og har ingen problemer med å evt dra tilbake dit igjen :)
Takker for svar! :-)
Dunket hun i magen din?
Har hørt noe om dette jeg også, og litt smånervøs egttersom morkaken er foran. Men det er vel ufarlig når hun gjør det. Fikk du vite fødselsvekt også?
Godt du er fornøyd da! :-)

Takker for svar! :)
Dunket hun i magen din?
Har hørt noe om dette jeg også, og litt smånervøs egttersom morkaken er foran. Men det er vel ufarlig når hun gjør det. Fikk du vite fødselsvekt også?
Godt du er fornøyd da! :)

Fikk ikke vite fødselsvekt.. :/ Det tenkte jeg ikke på å spørre om engang når vi var der :P
Hun dunka ganske mye egentlig, men følte ikke at det var noe problem. Ikke veldig hardt :) Morkaka ligger foran her også ;) Mellom bebyen og magen liksom... :)
Så jeg trur ikke det er så mye å være nervøs for :) Bare vær klar hvis det er spesielle ting du ønsker å vite! :)

Fikk ikke vite fødselsvekt.. :/ Det tenkte jeg ikke på å spørre om engang når vi var der :p
Hun dunka ganske mye egentlig, men følte ikke at det var noe problem. Ikke veldig hardt :) Morkaka ligger foran her også ;) Mellom bebyen og magen liksom... :)
Så jeg trur ikke det er så mye å være nervøs for :) Bare vær klar hvis det er spesielle ting du ønsker å vite! :)
Må jo bare spørre: er du i støl i magen etter dunkingen på ultralyden? Hi hi! :-)

Back
Topp