Flere som skal ha det?
Vi fikk det forrige uke hos Beck - en helt utrolig opplevelse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som skal ha det?
Ser ut til at det blir litt uti April for vår del
Noen som har erfaringer med "Knøttet Ultralyd" i Moss?![]()
Vi har bestilt 3D ul nåmen sambo ville at vi sku gå alene, og heller la de andre få se videoen.
På privat ul kan man ta med familie. Men mannen ville ha opplevelsen mellom oss to. Og det har jeg full respekt forEr det ikke det som er vanlig da? Jeg har fått beskjed om at jeg helst ikke bør ha med fler enn en, selvom det ikke har vært aktuelt for min del å ha med fler.. Men det er en selvfølge for meg at pappaen er den som har "førsterett" til å være med- Og han gleder seg minst like mye
![]()
Åja, det visste jeg ikkePå privat ul kan man ta med familie. Men mannen ville ha opplevelsen mellom oss to. Og det har jeg full respekt forvi får så mye annet som far ikke kan oppleve.
Skal du i Moss?Da har vi fått time 22. April! Spennende!)
Da har vi vært på 3D ultralyd på Knøttet UL i Moss
Fikk med oss en cd med ca 50 bilder og 3 videosnutter
Er 26+4 i dag, og det var egentlig veldig greitVeldig imponert over at det går ann å få så bra bilder av noe inne i kroppen!
Fikk i hvertfall mange fine bilder og en fin opplevelseFikk bekrefta at alt var bra og at den lille prinsen vokser som han skal
Så for oss var det absolutt verdt de 1250 kronene det kosta
.
For en fantastisk herlig liten skattDa har vi vært på 3D ultralyd på Knøttet UL i Moss
Er 26+4 i dag, og det var egentlig veldig greitVeldig imponert over at det går ann å få så bra bilder av noe inne i kroppen!
Fikk i hvertfall mange fine bilder og en fin opplevelseFikk bekrefta at alt var bra og at den lille prinsen vokser som han skal
![]()
Et av de mange bildene vi fikk![]()
Så nydelig liten prins ♥Da har vi vært på 3D ultralyd på Knøttet UL i Moss
![]()
Et av de mange bildene vi fikk![]()