3D ultralyd

Vi skal på ny ul 21 mai på sus, så skal hlre om dem kan ta 3D da:(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vi har bestilt 3D ul nå :) men sambo ville at vi sku gå alene, og heller la de andre få se videoen.

Vi får se 3d når vi er på ul hver gang, så det er gøy. Så føler liksom ukke jeg trenger i uke 28. (Men så var jeg idag 24+3)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Jeg var sist i uke 28 og har bestilt i uke 28 denne gangen også. Var verdt pengene til det fulle :)
Sist var vi hos Ultralydklinikken i Oslo, nå tar vi det hos avdelingen deres i Tromsø. Fikk mange bilder utskrevet, en cd med alle bildene + filmsnutter så det er ett koselig minne. På ett par av bildene ser snuppa nesten helt lik ut som noen bilder vi har av henne som baby så gleder meg til å se lillebror i magen nå:)

Vi har bestilt 3D ul nå :) men sambo ville at vi sku gå alene, og heller la de andre få se videoen.

Er det ikke det som er vanlig da? Jeg har fått beskjed om at jeg helst ikke bør ha med fler enn en, selvom det ikke har vært aktuelt for min del å ha med fler.. Men det er en selvfølge for meg at pappaen er den som har "førsterett" til å være med :) - Og han gleder seg minst like mye :D

Vi skal på 3d ultralyd - gleder oss :)

Er det ikke det som er vanlig da? Jeg har fått beskjed om at jeg helst ikke bør ha med fler enn en, selvom det ikke har vært aktuelt for min del å ha med fler.. Men det er en selvfølge for meg at pappaen er den som har "førsterett" til å være med :) - Og han gleder seg minst like mye :D
På privat ul kan man ta med familie. Men mannen ville ha opplevelsen mellom oss to. Og det har jeg full respekt for :) vi får så mye annet som far ikke kan oppleve.

Vi har bestilt time til privat ultralyd i uke 28. Bestemte meg tidlig for at det var noe jeg ville.
Det er dyrt 15-1700 kroner men det er verdt det for meg fordi jeg er så redd for at noe er galt - gudene vet hvorfor - under dette svangerskapet.

Det blir altså i april og på ordinær UL fikk vi i tillegg beskjed om at morkake ligger foran ''utgang'' så vi fikk ny time på sykehuset også :P

Jaja.
Utrolig facinerende å se babyen i både 3d og 4d som de har på kvinneklinikken jeg skal til så det får bare gå selv om det blir litt tette ultralyder.

Jeg var på privat ul med min datter også og synes jo det er veldig spesielt og fantastisk da :)

Lurer på om jeg skal ta med prinsessa på 3 på privat ul. Nå vet vi jo at gutten er frisk så :) Hmm :)

Da har vi vært på 3D ultralyd på Knøttet UL i Moss :)
Fikk med oss en cd med ca 50 bilder og 3 videosnutter:)
Er 26+4 i dag, og det var egentlig veldig greit :) Veldig imponert over at det går ann å få så bra bilder av noe inne i kroppen!
Fikk i hvertfall mange fine bilder og en fin opplevelse :) Fikk bekrefta at alt var bra og at den lille prinsen vokser som han skal :D

Så for oss var det absolutt verdt de 1250 kronene det kosta :)

399869_10151566974855865_1392978704_n.jpg

Et av de mange bildene vi fikk :)

Er 26+4 i dag, og det var egentlig veldig greit :) Veldig imponert over at det går ann å få så bra bilder av noe inne i kroppen!

Fikk i hvertfall mange fine bilder og en fin opplevelse :) Fikk bekrefta at alt var bra og at den lille prinsen vokser som han skal :D

.

Hvordan var jordmoren?
Brukte hun god tid?
Fikk dere estimert vekt, fødselsvekt osv.?

Lurer litt på å dra dit selv. Skal, skal ikke... :-)

For en fantastisk herlig liten skatt :)

Så nydelig liten prins ♥

Back
Topp