Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenkte å ta! Når er best igjen? 24-30? Eller noe sånt?Er det mange som skal på det? Tror vi "må", både fordi jeg er nysgjerrig på mini, samt som en dobbeltbekreftelse på at det er en gutt inni der
Mellom 24 og 28 stod det på brosjyren jeg fikk tilsendtJeg tenkte å ta! Når er best igjen? 24-30? Eller noe sånt?
26-30 ser jeg det står hos henne jeg har gått til tidligere (TUL). Men ser også flere steder det står 28-32, så er tydligvis forskjellige meninger om når som er best. Så jeg tenker 28 da kanskje, siden den uken er nevnt hos de flesteMellom 24 og 28 stod det på brosjyren jeg fikk tilsendt
Jeg skal i uke 32, og er så lenge fra 18 frem til det, så jeg må nestenVi skal ikke. Har nok ultralyder som det er og har ikke behov for å få det i 3d.
Hmm, hadde tenkt i uke 25, men da burde jeg kanskje vente til nærmere 27/28...26-30 ser jeg det står hos henne jeg har gått til tidligere (TUL). Men ser også flere steder det står 28-32, så er tydligvis forskjellige meninger om når som er best. Så jeg tenker 28 da kanskje, siden den uken er nevnt hos de fleste
«Uke 24 til 34 er anbefalt periode for 3D. Bruk uke 28 som et utgangspunkt for din bestilling.»
Står det på en, så får satse på 28
Uke 29 blir nok bra jaVi skal men får ikke bestilt time før vi kommer i januar Trur vi går for uke 29-29
haha skulle stå uke 28/29Uke 29 blir nok bra ja
Regnet med det Den dårlige humoren min klarte ikke å dy seghaha skulle stå uke 28/29
Regnet med det Den dårlige humoren min klarte ikke å dy seg
Vi fikk det på ordinær ultralyd
Så gøy! Men må ha en til før jeg skal ha i uke 32, er jo så lenge tilVi fikk det på ordinær ultralyd
Skal en gang i måneden fremover så for min del er det mer enn nokJeg skal i uke 32, og er så lenge fra 18 frem til det, så jeg må nesten
Aah, ja da ser jeg at det ikke er samme behovSkal en gang i måneden fremover så for min del er det mer enn nok