3d/4d ultralyd

Realisten

Elsker forumet
Er det mange som skal på det? Tror vi "må", både fordi jeg er nysgjerrig på mini, samt som en dobbeltbekreftelse på at det er en gutt inni der :hilarious:
 
Er det mange som skal på det? Tror vi "må", både fordi jeg er nysgjerrig på mini, samt som en dobbeltbekreftelse på at det er en gutt inni der :hilarious:
Jeg tenkte å ta! Når er best igjen? 24-30? Eller noe sånt?
 
Last edited:
Mellom 24 og 28 stod det på brosjyren jeg fikk tilsendt :happy:
26-30 ser jeg det står hos henne jeg har gått til tidligere (TUL). Men ser også flere steder det står 28-32, så er tydligvis forskjellige meninger om når som er best. Så jeg tenker 28 da kanskje, siden den uken er nevnt hos de fleste:hilarious:

«Uke 24 til 34 er anbefalt periode for 3D. Bruk uke 28 som et utgangspunkt for din bestilling.»
Står det på en, så får satse på 28:p:p
 
Jeg vet ikke helt forskjellen på de ulike typene ultralyd, men da vi var på OUL på torsdag (var 21+4) tok legen to bilder som ser ut som 3D. Vi spurte ikke om det, men synes det var skikkelig stas. Er det vanlig å få? Legger ved bildene. Ser jo lillemann ganske så tydelig <3
 

Vedlegg

  • IMG_20181230_182847.jpg
    IMG_20181230_182847.jpg
    896 KB · Visninger: 67
  • IMG_20181230_183110.jpg
    IMG_20181230_183110.jpg
    811,3 KB · Visninger: 62
Vi skal ikke. Har nok ultralyder som det er og har ikke behov for å få det i 3d.
 
26-30 ser jeg det står hos henne jeg har gått til tidligere (TUL). Men ser også flere steder det står 28-32, så er tydligvis forskjellige meninger om når som er best. Så jeg tenker 28 da kanskje, siden den uken er nevnt hos de fleste:hilarious:

«Uke 24 til 34 er anbefalt periode for 3D. Bruk uke 28 som et utgangspunkt for din bestilling.»
Står det på en, så får satse på 28:p:p
Hmm, hadde tenkt i uke 25, men da burde jeg kanskje vente til nærmere 27/28... :rolleyes:
 
Vi skal. Var på det med kommende storebror og det var en så utrolig fin og koselig opplevelse, at det må jeg bare gjøre igjen :angelic::dummy1: Jordmoren jeg var på TUL hos sa at uke 26-31 er best, så tror vi sikter oss inn på uke 28-29.
 
Fikk 3d ul på OUL, som en positiv overraskelse. Trodde ikke de hadde det her :) Ble ikke bra bilder, men det er for han lå med hånda forran ansiktet.
 
Back
Topp