Mamma til 5 ❤
Forelsket i forumet
Har vært på ganske mange UL til nå og har mange til fremover i vente... Så er veldig usikker på om jeg trenger en i 3D/4D... jeg vil får UL minst en gang i mnd så får jo sett en del hver gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da tror jeg ikke jeg hadde giddet... Er mest fordi det er så lenge mellom 18 og 32 for min delHar vært på ganske mange UL til nå og har mange til fremover i vente... Så er veldig usikker på om jeg trenger en i 3D/4D... jeg vil får UL minst en gang i mnd så får jo sett en del hver gang
Så gøy! Tenker jeg skal bestille i uke 27 eller 28 imorgen. Skal inn igjen i uke 32, så greit at det ikke blir for tett... Selv om det ikke er 3d i uke 32 da.Da har vi fått bestilt time til 3D 18 februar skal vi avgårde Da er jeg ca 30+1 Gleder meg
Har skjønt nå at det er veldig sprik på hva som anbefales Tenker jeg prøver meg i uke 27 eller 28. Krysser fingrene for deg for at du får noen i 3dVi fikk og se på ordinær Men pga risiko svangerskap skal jeg ha en haug med ultralyder fremover. Så håper noen av de er snill å skrur på 3D effekten
Har vært i uke 28 med storebror og det var helt perfekt. De sa at etter uke 30 kan det være vanskelig å få bra bilder pga størrelsen deres inni magen
jeg har jo undersøkt litt når jeg skulle finne ut hvor vi ønsket å ta 3D og de fleste skriver i mellom uke 26 og 34Har skjønt nå at det er veldig sprik på hva som anbefales Tenker jeg prøver meg i uke 27 eller 28. Krysser fingrene for deg for at du får noen i 3d