3d/4d ultralyd

En tråd i 'Mai 2019' startet av Realisten, 30 Des 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Realisten Elsker forumet

Er det mange som skal på det? Tror vi "må", både fordi jeg er nysgjerrig på mini, samt som en dobbeltbekreftelse på at det er en gutt inni der :hilarious:

2. Lykketroll1 Gift med forumet It's gonna be May 2019 ❤Januarlykke 2022❤

Jeg tenkte å ta! Når er best igjen? 24-30? Eller noe sånt?

Last edited: 30 Des 2018
  3. Realisten Elsker forumet

Mellom 24 og 28 stod det på brosjyren jeg fikk tilsendt :happy:

4. Lykketroll1 Gift med forumet It's gonna be May 2019 ❤Januarlykke 2022❤

26-30 ser jeg det står hos henne jeg har gått til tidligere (TUL). Men ser også flere steder det står 28-32, så er tydligvis forskjellige meninger om når som er best. Så jeg tenker 28 da kanskje, siden den uken er nevnt hos de fleste:hilarious:

«Uke 24 til 34 er anbefalt periode for 3D. Bruk uke 28 som et utgangspunkt for din bestilling.»
    Står det på en, så får satse på 28:p:p

5. Snorkfrøken1984 Forumet er livet VIP

Vi skal men får ikke bestilt time før vi kommer i januar:) Trur vi går for uke 29-29;)

6. Lilla2019 Flørter med forumet

Jeg vet ikke helt forskjellen på de ulike typene ultralyd, men da vi var på OUL på torsdag (var 21+4) tok legen to bilder som ser ut som 3D. Vi spurte ikke om det, men synes det var skikkelig stas. Er det vanlig å få? Legger ved bildene. Ser jo lillemann ganske så tydelig <3

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 6
  7. Migica Gift med forumet Marsboerne 20 18 It's gonna be May 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤

Vi skal ikke. Har nok ultralyder som det er og har ikke behov for å få det i 3d.

8. Realisten Elsker forumet

Jeg skal i uke 32, og er så lenge fra 18 frem til det, så jeg må nesten :hilarious:

9. Realisten Elsker forumet

Hmm, hadde tenkt i uke 25, men da burde jeg kanskje vente til nærmere 27/28... :rolleyes:

10. Realisten Elsker forumet

Uke 29 blir nok bra ja :D

11. Snorkfrøken1984 Forumet er livet VIP

haha:) skulle stå uke 28/29:)

12. Realisten Elsker forumet

Regnet med det :p Den dårlige humoren min klarte ikke å dy seg :hilarious:

• Enig Enig x 1
  13. Snorkfrøken1984 Forumet er livet VIP

:laughing025

14. Kaktus90 Forelsket i forumet Høsthjerter 2017

Vi skal. Var på det med kommende storebror og det var en så utrolig fin og koselig opplevelse, at det må jeg bare gjøre igjen :angelic::dummy1: Jordmoren jeg var på TUL hos sa at uke 26-31 er best, så tror vi sikter oss inn på uke 28-29.

• Liker Liker x 1
  15. Itsgonnabe3 Gift med forumet It's gonna be May 2019 ❤Januarlykke 2022❤ Februarlykke 2022❄️

Vi fikk det på ordinær ultralyd :)

• Liker Liker x 1
  16. Lykketroll1 Gift med forumet It's gonna be May 2019 ❤Januarlykke 2022❤

Vi også, men har lyst å se når man kan se tydelige ansiktsformen osv:rolleyes::rolleyes:

• Enig Enig x 1
  17. Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Fikk 3d ul på OUL, som en positiv overraskelse. Trodde ikke de hadde det her :) Ble ikke bra bilder, men det er for han lå med hånda forran ansiktet.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  18. Realisten Elsker forumet

Så gøy! Men må ha en til før jeg skal ha i uke 32, er jo så lenge til :hilarious:

19. Migica Gift med forumet Marsboerne 20 18 It's gonna be May 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤

Skal en gang i måneden fremover så for min del er det mer enn nok :happy:

20. Realisten Elsker forumet

Aah, ja da ser jeg at det ikke er samme behov :D

Del denne siden