Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det der gebyret som irriterer megHadde de ikke lagt på ekstra gebyrer når de skal gjennomgå det, og bare lagt på selve momsen hadde jeg ikke brydd meg![]()
Jepp. Fra 1jan 2020Er det bestemt?
Syns det er mye tullepolitikk ute å går fortiden...
Nei, moms fra første krone.Går det tilbake til 200?![]()
Åh [emoji849]Nei, moms fra første krone.
Syntes det er greit både mtp miljøet og lokale butikker
Jeg tror ikke lokale butikker vil merke noe som helst til at grensa forsvinner. Det jeg og mannen bestiller fra utlandet fås kjøpt i norske butikker, men prisen er opp mot 50 ganger dyrere på enkelte varer - da er jeg heller uten varen. Eventuelt bestiller vi alt vi trenger og litt til i en smell, slik at vi får varene billigere, samt slipper unna med bare et fortollingsgebyr.Syntes det er greit både mtp miljøet og lokale butikker
Enig i dette du skriverJeg tror ikke lokale butikker vil merke noe som helst til at grensa forsvinner. Det jeg og mannen bestiller fra utlandet fås kjøpt i norske butikker, men prisen er opp mot 50 ganger dyrere på enkelte varer - da er jeg heller uten varen. Eventuelt bestiller vi alt vi trenger og litt til i en smell, slik at vi får varene billigere, samt slipper unna med bare et fortollingsgebyr.
da får jeg hamstre bilder, og så får jeg slutte med hobbyen når jeg går tom 
Ja og neiSyntes det er greit både mtp miljøet og lokale butikker
så da blir det rett og slett ikke handling på meg, mer enn det jeg allerede kjøper her i Norge fra før