35 år, og prøver på vår første

CD 29 og 6 DPO

Synes det er vanskelig å vite om jeg leter etter symptomer eller hva. Men jeg er kvalm og har vondt i hodet. Begge deler kommer i bølger. Det startet i går kveld, rett etter jeg skrev posten over. Dette var gjennomgående fra før positiv test og til jeg mistet forrige gang. Har derfor en følelse av at det kan ha klaffet denne syklusen. Samtidig vet jeg da at skuffelsen blir desto større dersom tr kommet, så har egentlig ikke lyst til å føle at det har klaffet. Synes det er vanskelig å tro på at det kan ha klaffet denne måneden siden aksjeleggingen ikke var optimal. I tillegg vet jeg det er for tidlig å ha symptomer, så kanskje det bare er PMS? Ikke vet jeg.

Nei, grugleder meg til å begynne å teste. Hadde jo planer for noen dager siden å vente til 10dpo, men jeg ryker nok på første i morgen tipper jeg, selv om jeg VET det er altfor tidlig:laughing002

Jaja, nå er jeg langt inni symptomjakten, så da er det vel bare å fortsette. For herregud så fet hud jeg har fått! Og kviser! Jeg som så sjeldent har kviser, og aldri fet hud. Dette var og et symptom da jeg var gravid sist. Håper-håper :Heartred :nailbiting:

CD 30 og 7 DPO

I dag tok jeg denne syklusens første test. Tullete å ta test 7dpo, I know, men er man en testetøs, så er man en testetøs :hilarious: Og ja, den var selvfølgelig blenda. Får bare smøre meg med tålmodighet. Men kjenner det stresser meg at jeg er på cd 30 og kun 7dpo. Har ikke hatt så lange sykluser før…

CD 32 og 9 DPO

Fortsatt negativ test. Akkurat nå føles det som at det ikke kommer til å gå denne syklusen heller… Føler symptomene jeg hadde har blitt svakere. Og synes jeg burde sett noe på testene nå. Æsj. Hadde sånn håp til denne pp-en mtp at det er rett etter jeg mistet. Klarer ikke gi helt opp heller, men synes det ser dårlig ut.

CD 32 og 9 DPO

Fortsatt negativ test. Akkurat nå føles det som at det ikke kommer til å gå denne syklusen heller… Føler symptomene jeg hadde har blitt svakere. Og synes jeg burde sett noe på testene nå. Æsj. Hadde sånn håp til denne pp-en mtp at det er rett etter jeg mistet. Klarer ikke gi helt opp heller, men synes det ser dårlig ut.
Testet også negativt 9 dpo men positivt 11 dpo :happy: ikke gi opp håpet før mensen kommer!! Lykke til:Heartred:Heartred

CD 33 og 10 DPO

Ok. Tok i dag en test, som enten er positiv eller defekt… Tok selvsagt bare én test og kastet ut resten av tisset før testen hadde begynt å utvikle seg… Fargen flyter liksom ut nederst på
en ene siden. Aldri opplevd en test som ser slik ut, men mistenker jo at den er defekt. Kommer virkelig ikke til å få gjort noe på jobb i dag før jeg har mulighet til å teste på nytt :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_2438.jpeg
    IMG_2438.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 60
  • IMG_2437.jpeg
    IMG_2437.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 61
  • IMG_2435.jpeg
    IMG_2435.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 62
11 DPO, 3+3
Sterkere strimmeltest i dag:hello2 Tenker å prøve meg på en til digital på fredag i håp om at den går opp til 2-3 uker. Ellers overtenker jeg det som er av symptomer. Eller fraværet på symptomer. Er kvalm, vondt i hodet og slikt, men merker hittil ingen endring av puppene. Synes det er rart. Tidligere har de blitt store og ømme, men nå - ingenting. Håper ikke det er et dårlig tegn.

11 DPO, 3+3
Sterkere strimmeltest i dag:hello2 Tenker å prøve meg på en til digital på fredag i håp om at den går opp til 2-3 uker. Ellers overtenker jeg det som er av symptomer. Eller fraværet på symptomer. Er kvalm, vondt i hodet og slikt, men merker hittil ingen endring av puppene. Synes det er rart. Tidligere har de blitt store og ømme, men nå - ingenting. Håper ikke det er et dårlig tegn.
Gratulerer så mye! Jeg hadde ingen symptomer i starten før alt bare kom som lyn fra klar himmel :wacky:

Satser på at spiren klamrer seg fast :Heartred

15DPO, 4+0

Sist jeg var gravid stolte jeg på at jeg var gravid da jeg fikk 1-2uker på digital. Testet ikke igjen før over en uke senere og da var den fortsatt på 1-2. Det var da jeg først skjønte noe var galt, siden jeg burde fått 3+ på det tidspunktet. Så denne gangen tar jeg strimmeltester daglig for å se økningen, som har sett veldig fin ut. Og derfor var det ekstra fint å se 2-3 i dag:Heartred Jeg har gruet meg til å teste med ny digital, så er veldig glad jeg dristet meg til det på morgenen i dag:)

Kroppen kjennes ellers fin ut. Endel kortvarige kramper som kjennes ut som menskramper. Fortsatt kvalme og hodepine som kommer i bølger. Og så må jeg vaske meg oftere under armene. Synes helt seriøst jeg stinker under armene etter noen timer. Tar heller kvalmen enn denne lukten under armene altså. Håper ikke det er noe som skal vare hele graviditeten…? Velvel, får hamstre deodoranter og legge i alle vesker, på jobb osv.

Vedlegg

• IMG_2614.jpeg
    IMG_2614.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 15
Back
Topp