35 år, og prøver på vår første

CD 29 og 6 DPO

Synes det er vanskelig å vite om jeg leter etter symptomer eller hva. Men jeg er kvalm og har vondt i hodet. Begge deler kommer i bølger. Det startet i går kveld, rett etter jeg skrev posten over. Dette var gjennomgående fra før positiv test og til jeg mistet forrige gang. Har derfor en følelse av at det kan ha klaffet denne syklusen. Samtidig vet jeg da at skuffelsen blir desto større dersom tr kommet, så har egentlig ikke lyst til å føle at det har klaffet. Synes det er vanskelig å tro på at det kan ha klaffet denne måneden siden aksjeleggingen ikke var optimal. I tillegg vet jeg det er for tidlig å ha symptomer, så kanskje det bare er PMS? Ikke vet jeg.

Nei, grugleder meg til å begynne å teste. Hadde jo planer for noen dager siden å vente til 10dpo, men jeg ryker nok på første i morgen tipper jeg, selv om jeg VET det er altfor tidlig:laughing002
 
Jaja, nå er jeg langt inni symptomjakten, så da er det vel bare å fortsette. For herregud så fet hud jeg har fått! Og kviser! Jeg som så sjeldent har kviser, og aldri fet hud. Dette var og et symptom da jeg var gravid sist. Håper-håper :Heartred :nailbiting:
 
Back
Topp