33 år og førstegangsprøver

DPO 12 / CD 28 / PP 11

Fortsatt negativ test, ingen spotting og tr er om 2 dager.

Til vanlig så kommer den mellom CD 27/28/29 så mulig den kommer i kveld eller i morgen :) Kjenner at kroppen er oppheta! Hadde jeg hatt en temp nå, så hadde tempen vært høy :laughing002 Noe som er vanlig for meg rett før mensen.

Utrolig kjedelig at det ikke gikk denne mnd heller!
Jeg har vertfall fått til å kost meg både i bryllup og bursdag denne helgen, så det er jeg vertfall veldig fornøyd med :)

Wild Yam- Føler at den har hjulpet veldig mot pms plagene mine denne PPen. Vært veldig lite plaget, samtidig så har jeg ikke hatt mellomblødninger enda heller.
Kjedelig å høre, håpet veldig på positive tester for deg :Heartred
Men bra at du fikk kost deg litt likevel, og at Wild yam hjalp mot pms-plager! Tenker du å fortsette med WY neste PP?
 
Kjedelig å høre, håpet veldig på positive tester for deg :Heartred
Men bra at du fikk kost deg litt likevel, og at Wild yam hjalp mot pms-plager! Tenker du å fortsette med WY neste PP?
Det gjorde faktisk det! Og klusset heller ikke opp syklus, for tr kom idag som den skulle :smiley-ashamed004 Drister meg litt med tanken om å kanskje ta en ny prøveperiode neste mnd, men får se :)

Hvordan går det med deg, spiren holder seg fast enda håper jeg?:Heartpink:Heartpink
 
Så bra! Jeg husker jeg også var usikker på å ta det igjen, men flaks at jeg prøvde for det var på min andre mnd med Wild yam at spiren endelig satt i PP11 :shy:
Ja, denne har holdt seg godt fast, jeg er i uke 21 og passert halvveis nå :Heartred
 
Så bra! Jeg husker jeg også var usikker på å ta det igjen, men flaks at jeg prøvde for det var på min andre mnd med Wild yam at spiren endelig satt i PP11 :shy:
Ja, denne har holdt seg godt fast, jeg er i uke 21 og passert halvveis nå :Heartred
Så godt å høre! :woot: Ja, skal ikke se bort ifra at jeg prøver ny runde altså, vertfall når jeg fikk god effekt bare på pms plager, så er jo bare det helt fantastisk for meg :laughing002
 
CD 2 / PP 12

Ny prøveperiode har startet, og jeg har allerede gått til innkjøp av sitrusfrukter og granateple :laughing002 huff.

Formen er fin. Litt magesmerter på jobb og løs mage, men ellers fin foreløpig. Tatt litt smertestillende for å holde ut dagen på jobb.

Spent egentlig på denne mnd, for slutten av september så blir det litt legetimer for sjekk og sikkert videre utredning.

Litt irritert på mannen hjemme og, for jeg har nevnt ivf til han, men han reagerte veldig sånn «syns ikke vi har brukt så lang tid» :smiley-ashamed004
 
CD 2 / PP 12

Ny prøveperiode har startet, og jeg har allerede gått til innkjøp av sitrusfrukter og granateple :laughing002 huff.

Formen er fin. Litt magesmerter på jobb og løs mage, men ellers fin foreløpig. Tatt litt smertestillende for å holde ut dagen på jobb.

Spent egentlig på denne mnd, for slutten av september så blir det litt legetimer for sjekk og sikkert videre utredning.

Litt irritert på mannen hjemme og, for jeg har nevnt ivf til han, men han reagerte veldig sånn «syns ikke vi har brukt så lang tid» :smiley-ashamed004
Prøvetiden er oppslukende kanskje spesielt for oss som følger med med haukeblikk på syklusene våre. Jeg hadde også blitt litt irritert :wtf:
 
Back
Topp