Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!!Han tok like greit vannet mitt han. Fniiiiis! Jeg som trudde jeg skulle bli sendt hjem. Nå ligger jeg her, helt moden med 4 cm og svæær bleie full av fostervann!
Han tok like greit vannet mitt han. Fniiiiis! Jeg som trudde jeg skulle bli sendt hjem. Nå ligger jeg her, helt moden med 4 cm og svæær bleie full av fostervann!
Nå sitter jeg på café og venter på ei på jobben, hun ville fortelke meg noe. Sjefen min og ei jeg trodde var en venninne snakker vist mye drit om meg, sambo og kommende baby... Koseli...
Hurra!! Blodsukkeret var topp i dag! Ingen glukosebelastningstest på meg!
Og lykke til Ugla!!!![]()
Ikke noe tull her, men vet at han er slik, hadde bare ikke trodd det i den grad om henne... Jeg og sambo hadde litt problemer for et år tid siden og det satt de og diskuterte åpenlyst på en frisørsalong! Og hvor teit at jeg hadde blitt gravid nå og at jeg holdte det sjult så lenge og at det var helt teit at de ikke fikk fortelle det til gud og hvær mann... Ikke sånn kjempe godt miljø på jobben min..Du tuller, så utrolig dårlig og uproft av sjefen din! Og ikke minst dårlig gjort av venninnen din!
Plutselig så skjer det myeSkuffet etter jordmor sjekken. Nå hadde jeg plutselig bare to cm. Mot 4 når legen sjekka. Har helt latterlig vondt men er jo ikke så mye og gjøre med det. Pust my ass. Menmen, hun kunne hvertfall nesten garantere meg Mai baby![]()
Nå sitter jeg på café og venter på ei på jobben, hun ville fortelke meg noe. Sjefen min og ei jeg trodde var en venninne snakker vist mye drit om meg, sambo og kommende baby... Koseli...
Skuffet etter jordmor sjekken. Nå hadde jeg plutselig bare to cm. Mot 4 når legen sjekka. Har helt latterlig vondt men er jo ikke så mye og gjøre med det. Pust my ass. Menmen, hun kunne hvertfall nesten garantere meg Mai baby![]()
Jepp, men kom ikke som noe overraskelse, hadde forventet det av han.. Men jeg koooser meg hjemmeKoseligKjenner jeg blir så sinna
![]()
En som ikke har født førHvem tørr komme med "dårlige" beskjeder til høygravide/ fødeklare damer![]()