En som ikke har født før![]()
Jordmora jeg går til, har ikke barn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En som ikke har født før![]()
Oioi, det var jo litt action her i dagMasse lykke til, Burugla! Det blir nok mai-baby.. dagen er enda ung
Har vært hos jordmor. Fant noe spor etter proteiner i urin... og jeg er så hoven at jeg ligner en elefant... men varmen hjelper jo ikke på heller akkurat. Blodtrykket var fint....
Sitter inne og gjemmer meg for sola. Hadde vært herlig og sittet ute i solsteika i bikinien, men frykter jeg koker hu lille levende... Varmegraden viser 32 grader i solsteika!! Herre fred... Flere som sliter i varmen?
Jadda.
Da har jeg vært til jordmorkontroll. Alt var bra, men hun sa at hun syntes det var mye baby inni der, og at han trolig var litt større en førstemann.
Så hvis hun skulle tippe ville han bli rundt 4 kg eller litt over det til termin. Flottings!!!!
Har ikke så fryktelig lyst til å føde en stor baby.
Så han skal ut før termin har jeg bestemt meg for akkurat no! hehe
Samboeren min var stor og lang ved fødsel, så lillebror har noe å slekte på.
Litt frusterert nå kjenner jeg...
Min gutt var 4010 og var lett å føde så trenger ikle bli tung fødsel fordetomJadda.
Da har jeg vært til jordmorkontroll. Alt var bra, men hun sa at hun syntes det var mye baby inni der, og at han trolig var litt større en førstemann.
Så hvis hun skulle tippe ville han bli rundt 4 kg eller litt over det til termin. Flottings!!!!
Har ikke så fryktelig lyst til å føde en stor baby.
Så han skal ut før termin har jeg bestemt meg for akkurat no! hehe
Samboeren min var stor og lang ved fødsel, så lillebror har noe å slekte på.
Litt frusterert nå kjenner jeg...
Frustrerende å høre! Hvor stor var førstemann da?
Var på en bensinstasjon å kjøpte is jeg,også sa ho dama bak kassa at jeg fikk sikkert en 4 kilos med den magen, det var ho sikker påHadde det enda vært jordmora
![]()
Min gutt var 4010 og var lett å føde så trenger ikle bli tung fødsel fordetom![]()
Førstemann var 3,5 kg.
Hærlighet, Bensinstasjonsdama hørtes lur ut.... En sier jo ikke slikt til ei høygravid dame.. Fantastisk hva folk får seg til å si...
Ja, men da satser vi på at ikke det er alt for stor forskjell mellom dem
Ja, den lille i magen blei rett og slett fornærma!!!haha
Ja, siste dagen i mai!Jeg får junibaby i allefall tror jeg
noen som føler de får barn i kveld da?
Idag skal jeg faktisk gjøre noe for en gangs skyldSkal handle inn mat så vi har endel i skapene fremover.
Jeg kan "trøste" deg med det at det er faktisk endel som ikke merker noen tegn, vips så får de rier eller vannavgang og så er det hele igang!Nei, jeg har ikke noen tro på at kroppen min skal sette i gang fødsel selv... Har en stygg følelse på at jeg må settes i gang!Har nesten ikke hatt noe kynnere eller noenting.... veit ikke om det skal ha noe å si, men...
Slik har fet vært med de to jeg har fra førJeg kan "trøste" deg med det at det er faktisk endel som ikke merker noen tegn, vips så får de rier eller vannavgang og så er det hele igang!![]()
Litt godt å lese egentligSlik har fet vært med de to jeg har fra før![]()
Slik har fet vært med de to jeg har fra før![]()
Hehe, sjønner jeg godt..
Men var bensinstasjonsdama ei som ikke har barn selv kanskje? Da kan de fort finne på å si slikt uten å tenke.
Jeg sa mye jeg ihvertfall før jeg hadde vært gravid og fikk barn selv...
Litt mere tankeløs da..![]()
Jeg hadde ikke kynnere sist og plutselig så var det igang 4uker før tidenNei, jeg har ikke noen tro på at kroppen min skal sette i gang fødsel selv... Har en stygg følelse på at jeg må settes i gang!Har nesten ikke hatt noe kynnere eller noenting.... veit ikke om det skal ha noe å si, men...