31. Mai !

Weee. Tipper det blir dobbelt fødsel i dag på dere!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Han tok like greit vannet mitt han. Fniiiiis! Jeg som trudde jeg skulle bli sendt hjem. Nå ligger jeg her, helt moden med 4 cm og svæær bleie full av fostervann!

oij!! Så spennende! Masse lykke til ;)

Her benytter jeg meg av finværet til å tørke klær ute :) Ellers har jeg funnet frem brystpumpe og diverse ting fra storebror, slik at det ligger klart i tilfellet jeg trenger det når mini bestemmer seg for å komme :) Alt er ellers klart til fødselen, så nå må han bare komme :)

Resten av dagen går til lett husarbeid og middagslaging, og avslapping så klart! ;)

Nå sitter jeg på café og venter på ei på jobben, hun ville fortelke meg noe. Sjefen min og ei jeg trodde var en venninne snakker vist mye drit om meg, sambo og kommende baby... Koseli...

Nå sitter jeg på café og venter på ei på jobben, hun ville fortelke meg noe. Sjefen min og ei jeg trodde var en venninne snakker vist mye drit om meg, sambo og kommende baby... Koseli...

Du tuller, så utrolig dårlig og uproft av sjefen din! Og ikke minst dårlig gjort av venninnen din!

Jeg sliter så veldig med å sove på natten, og pleier å sove to timer flere ganger ila døgnet. I natt derimot så har jeg sovet ni timer med kun en tur opp for å tisse!!! Det var helt fantastisk med masse søvn, men nå er jeg redd for at jeg aldri skal komme til å få sovne igjen.

Så lillebror må gjerne komme i dag :D jeg er nå 39+2

Skuffet etter jordmor sjekken. Nå hadde jeg plutselig bare to cm. Mot 4 når legen sjekka. Har helt latterlig vondt men er jo ikke så mye og gjøre med det. Pust my ass. Menmen, hun kunne hvertfall nesten garantere meg Mai baby :p

Du tuller, så utrolig dårlig og uproft av sjefen din! Og ikke minst dårlig gjort av venninnen din!
Ikke noe tull her, men vet at han er slik, hadde bare ikke trodd det i den grad om henne... Jeg og sambo hadde litt problemer for et år tid siden og det satt de og diskuterte åpenlyst på en frisørsalong! Og hvor teit at jeg hadde blitt gravid nå og at jeg holdte det sjult så lenge og at det var helt teit at de ikke fikk fortelle det til gud og hvær mann... Ikke sånn kjempe godt miljø på jobben min..

Skuffet etter jordmor sjekken. Nå hadde jeg plutselig bare to cm. Mot 4 når legen sjekka. Har helt latterlig vondt men er jo ikke så mye og gjøre med det. Pust my ass. Menmen, hun kunne hvertfall nesten garantere meg Mai baby :p
Plutselig så skjer det mye:)

Hvem tørr komme med "dårlige" beskjeder til høygravide/ fødeklare damer :P

Oioi, det var jo litt action her i dag :D Masse lykke til, Burugla! Det blir nok mai-baby.. dagen er enda ung ;)

Har vært hos jordmor. Fant noe spor etter proteiner i urin... og jeg er så hoven at jeg ligner en elefant... men varmen hjelper jo ikke på heller akkurat. Blodtrykket var fint....

Sitter inne og gjemmer meg for sola. Hadde vært herlig og sittet ute i solsteika i bikinien, men frykter jeg koker hu lille levende... Varmegraden viser 32 grader i solsteika!! Herre fred... Flere som sliter i varmen?

Back
Topp