31. Mai !

Planen for i dag er å vaske dyne og pute til babyen,pluss trekket til madrassen. Selve madrassen skal ut i sola, og det skal jeg også ;)
Sprinkelsenga er satt opp,men må vaskes. Og så får jeg besøk av ei venninne som jeg ser alt for sjeldent, så det gleder jeg meg veldig til :D
Og så skal jeg vel hekle litt på teppet så jeg blir ferdig med det ;)
Ellers har jeg ikke noen store planer for dagen.
Så deilig:)

Her skal snuppa strax leveres i bhg, så skal jeg ta helgvasken og ellers bare kose meg:) har brukt restegarn til babyteppe, så skal på butikken senere å se om jeg er heldig å finner samme fargen, er låv å håpe:)

Jeg skal til jordmor om en time på akupunktur, og håper hun vil strippe :)
Lykke til til dere som er på vei til føden ol. :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God morgen alle sammen! :D
Nå er planen å stå opp, spise så komme seg i dusjen(dagens tyngste og mest slitsomme jobb:P)
Etter det har jeg planer om å stikke på plantasjen å kjøpe litt blomster til å plante ute og kjøpe et lite bord og to stoler til å ha ved inngangasdøra.. :D Passe på når det er fint vær, og veldig godt å få ferdig sånne småting før knotten kommer ;)

Ha en fin dag alle sammen :)

Sitter og venter på å dra til sykehuset for vekstkontroll, satse på at alt er fint:) legen sa at de heller vil ha babyen ut om den ikke vokser, så litt spent selv om jeg tror han har vokst:P sola skinner så da må det jo bli en is også idag:)

Lykke til i dagene som kommer burugla:) Her har vi akkurat begynt å komme oss på plass i ny bolig på fastlandet. Er i byen for innkjøp av kommoder og diverse nå. Venter flyttelasset fra Svalbard etter helga, og etter det er pakket ut kan vi begynne med å tenke på klargjøring til tuppa kommer. Montering av utstyr og vasking av klær altså. Gleder meg til det. I mens skal jeg nyte bylivet litt, og krysser alt jeg har for at hun ikke har tenkt seg ut enda:D

Har levert i bhg og sitter og venter på at Ikea skal åpne :D Vi kjøpte storejenteseng til snuppa før i uken og da klarte vi å ta feil str på overmadrassen, så den må byttes.

Etterpå skal jeg hjem å sove og slappe litt av før jeg skal vaske litt mer babytøy. I kveld skal jeg på sommerfest med jobben :)

Har levert storebror i bhg!
Så var planen å stelle litt i hagen, vaske bilvinduer på innsida, få pumpa opp hjula på barnevogna+litt små ting til! Men hær sitter ej med legament smerter og litt kynnera! Synes at enten kan dei slutte el så kan d gå over t rier/fødsel.

Han tok like greit vannet mitt han. Fniiiiis! Jeg som trudde jeg skulle bli sendt hjem. Nå ligger jeg her, helt moden med 4 cm og svæær bleie full av fostervann!

Herlig:) Lykke til:)

Endelig LilleBurugla :) Kanksje du får maibarn likevel :D Åsså slapp du unna overtidskontrollen :D :D

Masse lykke til med fødsel!!! :)

Her har vi hatt litt lang natt, masse basj som måtte ut stakkar. Men så bli vi ble etterpå. :-) hehe.
Nå er vi ferdig pakket og klar for første kjøre tur hjem til Stig sine foreldre på Frøya. Håper det går greit.
Først innom og handle litt jeg mangler iforhold til Mina o.l. :-)

Og det er sooool!!! Iiiiis ;-)

Lykke, lykke til, Ugla!

Lykke, lykke til, Ugla!

Back
Topp