31. Mai !

Juble

Forumet er livet
jentene i juni13
Siste dag før juni :) selv om halvparten omtrent har født så er jo dette " vår " måned :) så hva skjer idag ? Jeg må på noen småærend siden jeg blir satt igang på mandag :) siste dag alene på dagtid .

Gøy at det endelig er vår månede i morgen, har termin i slutten så det er enda 4 uker til, men man kan jo håpe babyen finner veien ut litt før :-) Har ikke noe særlig troa på det siden jenta mi kom 14 dager på overtid etter modningspille, meeen, har et lite håp om at det skal skje av seg selv denne gangen :-) Lykke til på mandag!

Sitter her og faster jeg.. Fikk lov til å drikke litt vann, så har tatt et par slurker.. Skal teste blodsukker igjen, først stikk i fingeren, så skal de vurdere om jeg må ta glukosebelastningstest igjen! Blæh!

Ellers satser jeg på at oppgave 2 blir ferdig i dag og at jeg kan begynne på den siste!

Så spennende da ugla!:)

Her skal jeg og ungene til søstera mi senere:) først får jeg rydde litt og vase klær:) håper på fint vær:)

Lykke til Ugla, det blir spennende :)

Sitter og ser på Mikkes Klubbhus i lag med sønnen nå, skal spise litt frokost snart å en tur på butikken etter hvert :) Ellers bli vi ute å leker resten av dagen i sola <3
Siste dagen alene på dag tid, tenk så rart :) Men så bra det blir :) Ikke lenge igjen til du har lille i lag med deg nå :)

Takk. Håper ikke det er kroppen som lurer meg igjen. :)

Ja, nå håper jeg du blir der nede burugla mi! For jeg kommer senere! :p (Håper jeg!) Snart har du jenta di! <3

God morgen ! Ja, tenk en av datoene på måneden imorra blir vi mammaer (igjen) :) Kjenner meg veldig klar nå :) Her skal jeg stå opp med lillebror nå å få ordnet han til barnehagen:) Storesøster har sovet i bhg inatt og jeg har sovet så dårlig fordi jeg har ligget å ventet på at dem skal ringe meg! Men neeida.. Ikke en lyd og jeg er såå stolt !! Første natta borte (utenom hos mormor) og første natta uten smokk!! Helt utrolig, jeg har prøvd alle knep for å bli kvitt den, men hun har vært helt umulig uten den på natta! Men nå er det bevist at hun kan klare seg uten så nå skal den kastes ! Jammen på tide, snart storesøster for andre gang og ikke minst skolejente ! :) Etterpå skal jeg bare slappe av litt på sofan som vanlig;) Ingen planer foreløpig, unga skal til pappan sin i helga, så fødsel hadde passet bra :) Ha en fin dag alle sammen:):)

Her har det vært en hard natt. Storesøster har visst funnet ut at det kan være lurt å venne oss til nattevåk igjen, så i natt har jeg sovet mellom 00.30 og 03.00 + 04.30 og 05.45.. Ho pleier ikke å våkne så tidlig, men i dag var det ikke snakk om noe annet.. Skjønner ho forsåvidt litt da, det er jo så varmt og klamt nå for tida..

Men dette er jo ikke ideell oppladning til bryllup i mårra for en sliten, gravid kropp.. Teite barnehage som absolutt skulle ha planleggingsdag i dag!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Planen for i dag er å vaske dyne og pute til babyen,pluss trekket til madrassen. Selve madrassen skal ut i sola, og det skal jeg også ;)
Sprinkelsenga er satt opp,men må vaskes. Og så får jeg besøk av ei venninne som jeg ser alt for sjeldent, så det gleder jeg meg veldig til :D
Og så skal jeg vel hekle litt på teppet så jeg blir ferdig med det ;)
Ellers har jeg ikke noen store planer for dagen.

Her har det vært en hard natt. Storesøster har visst funnet ut at det kan være lurt å venne oss til nattevåk igjen, så i natt har jeg sovet mellom 00.30 og 03.00 + 04.30 og 05.45.. Ho pleier ikke å våkne så tidlig, men i dag var det ikke snakk om noe annet.. Skjønner ho forsåvidt litt da, det er jo så varmt og klamt nå for tida..

Men dette er jo ikke ideell oppladning til bryllup i mårra for en sliten, gravid kropp.. Teite barnehage som absolutt skulle ha planleggingsdag i dag!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Åhh så kjipt:/ håper dere får en rolig dag og at natten blir mye bedre;)

Back
Topp