30 days shred!

Er det ikke deilig? Synes det er så fælt når man ikke blir støl av treninga lengre.. Er jo så deilig å få en konstant påminnelse om hvor flink man har vært:)
Jepp, det blir nesten synd når det går over etter ca dag 4.:p
 
Vel ingen 30 days igår, men litt annen trim ble det nå siden mannen kom hjem igjen etter nesten en uke borte :p. Idag har vi gått masse og jeg avslutta dagen med 3 km hurtig gange hjem fra butikken.
 
Vel ingen 30 days igår, men litt annen trim ble det nå siden mannen kom hjem igjen etter nesten en uke borte :p. Idag har vi gått masse og jeg avslutta dagen med 3 km hurtig gange hjem fra butikken.
Hihi, det er visstnok verdens mest effektive måte å forbrenne kalorier.:p
 
Vel ingen 30 days igår, men litt annen trim ble det nå siden mannen kom hjem igjen etter nesten en uke borte :p. Idag har vi gått masse og jeg avslutta dagen med 3 km hurtig gange hjem fra butikken.
Heldiggris ;-) Tør ikke jeg:p Er så redd for at det skal gjøre vondt:p
 
Har ikke fått til å ta programmet hverdag uken som gikk, men satser fullt denne uka.
 
Her har 30 ds måtte vike for bekkentrening.. Ikke blitt bra etter fødselen, så jeg må konsentrere meg om det så jeg kan jogge skikkelig snart:)
 
Ferdig med dag 6! Godt å være i gang igjen.:)
Slutt å trene, nå!!! Jeg har gått OPP i vekt selv om jeg føler meg slankere og sprekere (mulig jeg har erstattet fett med muskler), så jeg er livredd for at laget mitt taper og jeg ryker ut:-(
 
Slutt å trene, nå!!! Jeg har gått OPP i vekt selv om jeg føler meg slankere og sprekere (mulig jeg har erstattet fett med muskler), så jeg er livredd for at laget mitt taper og jeg ryker ut:-(
Det er nok muskler.:) eller kanskje vann, og da blir det jo borte igjen.:)
Det går nok så bra, så, du må bare ikke gå så ofte på vekta, da blir man jo tullete.:p
 
Det er nok muskler.:) eller kanskje vann, og da blir det jo borte igjen.:)
Det går nok så bra, så, du må bare ikke gå så ofte på vekta, da blir man jo tullete.:p
Hihi.. Veier meg mandager pga pulsklokka så den regner riktig kalorier.. Også må jeg jo veie meg fredager også nå:p
 
Pyttsann, du kan jo bruke fredagsvekt på pulsklokka.;)
Men den maser om å legge inn vekta på mandag, og jeg gidder ikke ha "ulest melding" fra mandag til fredag.. Forøvrig greit at begge veide meg på mandag, for jeg har vært ekstra aktiv etter det:)
 
Slutt å trene, nå!!! Jeg har gått OPP i vekt selv om jeg føler meg slankere og sprekere (mulig jeg har erstattet fett med muskler), så jeg er livredd for at laget mitt taper og jeg ryker ut:-(
Ta det som et godt tegn: skulle bare mangle at man ikke gikk litt opp når man bygger muskler. Nå har du store muskler som brenner unna fettet effektivt:)
 
Ta det som et godt tegn: skulle bare mangle at man ikke gikk litt opp når man bygger muskler. Nå har du store muskler som brenner unna fettet effektivt:)
Satser på det.. Må få benken og vektstanga inn fra garasjen snart så jeg kan trene skikkelig :)
 
Hvordan ligger dere an jenter? Fremskritt?

Her går det trått pga sykdom, så enda level1 på meg. Jei! Men kjenner øvelsene tar altså, stiv og støl i hele kroppen :D
 
Hvordan ligger dere an jenter? Fremskritt?

Her går det trått pga sykdom, så enda level1 på meg. Jei! Men kjenner øvelsene tar altså, stiv og støl i hele kroppen :D
Flink du er!
Skal gå løs på dag 9 i dag. Ble satt tilbake to dager av sykdom forrige helg.:)
 
Dere er flinke altså:) 0 fremgang på vekt, men skal frem med målebåndet i dag:)
 
Back
Topp