30 days shred!

Jeg aner ikke hva målene mine var på før, men jeg ser i speilet at de er en del høyere enn vanlig:p
Etter 30ds blir det nok ripped in 30, den er visst minst like effektiv. Er en film på youtube med bilder av ei. Før, etter 30ds og etter ripped. Hu så smashing ut etterpå!
Link?! :) all motivasjon mottas med takk :)
 
Jeg aner ikke hva målene mine var på før, men jeg ser i speilet at de er en del høyere enn vanlig:p
Etter 30ds blir det nok ripped in 30, den er visst minst like effektiv. Er en film på youtube med bilder av ei. Før, etter 30ds og etter ripped. Hu så smashing ut etterpå!
Hva er poenget med ripped? Shred er jo fatburn.. DET trenger jeg;) Er 92!!!!! nå og var sikkert rundt 70 før med tanke på at jeg hadde 75 i BH-størrelse:p
 
Hva er poenget med ripped? Shred er jo fatburn.. DET trenger jeg;) Er 92!!!!! nå og var sikkert rundt 70 før med tanke på at jeg hadde 75 i BH-størrelse:p
Ripped er samme greia, bare andre øvelser, tror jeg? Litt usikker, har ikke lastet den ned enda.
 
Men folkens... Er jo en del situps... Jeg fikk beskjed av manuellterapeuten og IKKE trene de rette magemusklene... Er det ikke det man gjør med situps?
 
Men folkens... Er jo en del situps... Jeg fikk beskjed av manuellterapeuten og IKKE trene de rette magemusklene... Er det ikke det man gjør med situps?
De rette magemusklene skal ikke trenes første 6 uker etter fødsel.. Man kan trene de skrå (altså skrå situps)..
 
Jeg er med:) Starter i morra:) Har 5 kg som skal bort, pluss at kroppen trengst å strammes opp etter to tette svangerskap:) gler meg til å sette i gang:)
 
Så gøy! Nå er vi jo mange sammen :) dette må jo bare bli bra!!
 
Klar så snart lille har fått i seg litt mat og sovnet igjen:) Må trekke for gardinene, for treningstøyet er for lite:p Sportsbh, boxer og joggesko får holde;-)
 
Da var jeg ferdig med dag én!
Tok på pulsklokka, og den sa høyeste puls var på 180 (aner ikke hva min maxpuls egentlig er, da.. Hehe) og 312 kcal forbrent.
Jeg tror det vil merkes i morra, er helt shaky i armer og bein.:p
Avslutter treninga med en proteinshake - ufyselige greier!
 
Da var jeg ferdig med dag én!
Tok på pulsklokka, og den sa puls på 180 (aner ikke hva min maxpuls egentlig er, da.. Hehe) og 312 kcal forbrent.
Jeg tror det vil merkes i morra, er helt shaky i armer og bein.:p
Avslutter treninga med en proteinshake - ufyselige greier!
Flink! 180 er rimelig høyt.. Ut fra alderen din regner jeg med du har en makspuls på rundt 195:)

Kjenner jeg gleder meg til å trene nå:) Og til dusjen og sjokolademelka etterpå;-)
 
Back
Topp