30 days shred!

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Nå jenter!!! Snart er påsken over, og på tirsdag starter jeg treningen... Noen som vil henge på?! Tenker at dette kan være en motivasjon- og fremgangstråd, nå skal kroppen tilbake i form igjen! 30 days shred er et intenst treningsopplegg i 3 levler (3x10dager), instruksjonsvideo finnes på youtube. For å holde styr på fremgangen kan vi jo notere ned fremgangen til ønsket cm og kg i tråden her? Og de som vil må gjerne dele bilde, før/etter :)

Navn:
Level:
Ant treningsdager:
Cm igjen til mål:
(Lår, hofte, midje, overarm)
Kg igjen til mål:
Motivasjon:
 
Skulle gjerne slengt meg med,men skal bort 5 dager til uka.. Men slenger meg gjerne på når vi kommer hjem igjen! :)
 
Jeg SKAL!! Brus og sjokolade og annet snop kuttes kl 00.00 imorgen og treninga begynner tirsdag.
Jippi! :D anbefaler å kutte sukker gradvis, kjenner flere som mistet melka da de kuttet sukker;)
 
Da får jeg drikke te med sukker i eller no.... Det gjør jeg jo uansett, amnete... Sjokolade og godteri og brus er NEI mat fra tirsdag... Så får jeg heller unne meg bakevarer el no hvis det blir for hardt...
 
Jeg er med! Tar vekt og cm på tirsdags morgen.:)
Bilde kommer kanskje når jeg er ferdig.:p
 
Jeg er også med.. Spent på hva bekkenet sier til det;-) Kommer nok ikke til å ta 30 dager i strekk, men skal ta minst tre økter i uka.. Må jobbe litt med ammingen også;-)
 
Jeg er også med.. Spent på hva bekkenet sier til det;-) Kommer nok ikke til å ta 30 dager i strekk, men skal ta minst tre økter i uka.. Må jobbe litt med ammingen også;-)
Gjør nok ikke det jeg heller. Har stort sett ikke mulighet i helgene, så blir bare i ukedagene.:)
 
Gjør nok ikke det jeg heller. Har stort sett ikke mulighet i helgene, så blir bare i ukedagene.:)
Godt det ikke bare er meg;)

Hva måler vi forresten? Vekt, omkrets rundt midjen, lår og rumpe.. Noe mer?
 
Jeg måler overarm og mage (tjukkeste punktet under navlen) også. :)
LURT! Skal få skrevet i treningsdagboksen min i dag :) Det er helt genialt å se fremgangen sånn, både når det kommer til hvor tungt man løfter, hvor fort man løper og hvordan kroppen forandrer seg :)
 
Har litt planer denne uka, men lurer på å hive meg på :) Ligger aktivitetsvideoene dag for dag ute på youtube?
 
:happy093

Dette blir bra:) Har laget til treningsdagboken min nå..

Side 1: fremgang; vekt, midje, mage, lår, rumpe, overarm
Side 2: 30 ds; avkrysningsskjema (Hvis ikke aner jeg ikke hvor langt jeg er kommet;))
side 3: 2 joggeruter, skriver opp tiden hver gang.. Første mål er 10 % forbedring av tiden fra første joggeturen..

Tenker jeg kommer til å trene 30 ds og jogging annenhver dag.. Kjenner jeg gleder meg med hele kroppen :) Satser på å få med mannen på joggingen, jeg løper først mens han passer barna, også setter han i gang når jeg kommer tilbake, så løper vi på tid mot hverandre :) DET er motivasjon det, for jeg har et ekstremt konkurranseinnstinkt og han er gymlærer;) Skal løpe mot pappa også de dagene det passer for oss begge :)
 
Sniker litt fra Januar jeg :p

Har lyst til og bynne med dette slev, (har brukt det før) Men lurer på hvordan dere gjørde ang babyer? Trener dere mens de sover? eller tar barnefar babyen? Finner ikke tid til treningen jeg :/ Men nå har jeg en baby med kolikk å da...
Må vel lete etter motivasjonen. :p
 
Sniker litt fra Januar jeg :p

Har lyst til og bynne med dette slev, (har brukt det før) Men lurer på hvordan dere gjørde ang babyer? Trener dere mens de sover? eller tar barnefar babyen? Finner ikke tid til treningen jeg :/ Men nå har jeg en baby med kolikk å da...
Må vel lete etter motivasjonen. :p
Trener når hun sover.. Men hun sover MYE, da.. Joggetur tar jeg mens pappaen er hjemme og kan passe.. Usikker hvordan det blir på økedagene jeg skal ha fremover (har veldig lite melk), men tenker jeg skal få presset inn 20 min likevel..
 
Sniker litt fra Januar jeg :p

Har lyst til og bynne med dette slev, (har brukt det før) Men lurer på hvordan dere gjørde ang babyer? Trener dere mens de sover? eller tar barnefar babyen? Finner ikke tid til treningen jeg :/ Men nå har jeg en baby med kolikk å da...
Må vel lete etter motivasjonen. :p
Tar det når han sover, eller så ligger han i vippestolen og ser på.:) han syns det er rasende festlig å se på at mamma hopper rundt.:p
 
Tar det når han sover, eller så ligger han i vippestolen og ser på.:) han syns det er rasende festlig å se på at mamma hopper rundt.:p
Haha! Det kan jeg tenke meg;-)


Fy f!!! Visste jeg hadde lagt på meg mye, men fikk litt sjokk da jeg tok målene.. Har 20 cm ekstra rundt midjen/magen! Æsj! Bare å stå på!
 
Blir trening mens hun sover her også! Kommer til å måle lår, hofte, midje og overarm her :)
 
Haha! Det kan jeg tenke meg;-)


Fy f!!! Visste jeg hadde lagt på meg mye, men fikk litt sjokk da jeg tok målene.. Har 20 cm ekstra rundt midjen/magen! Æsj! Bare å stå på!
Jeg aner ikke hva målene mine var på før, men jeg ser i speilet at de er en del høyere enn vanlig:p
Etter 30ds blir det nok ripped in 30, den er visst minst like effektiv. Er en film på youtube med bilder av ei. Før, etter 30ds og etter ripped. Hu så smashing ut etterpå!
 
Back
Topp