30 days shred!

Dere er flinke altså:) 0 fremgang på vekt, men skal frem med målebåndet i dag:)
Heldiggris! Jeg har gitt meg selv forbud mot å måle før jeg er ferdig med level1. Er sååå nysgjerrig! Var fornøyd med vekta i dag, da. :)
 
Heldiggris! Jeg har gitt meg selv forbud mot å måle før jeg er ferdig med level1. Er sååå nysgjerrig! Var fornøyd med vekta i dag, da. :)
Hihi:) Er ikke sikkert resultatet blir så bra da:p Må frem med vektene tre ganger i uka nå så jeg får litt ordentlig resultat..

Hurra for vekta! Tror mi spilte meg et puss forrige fredag, så det er godt ingen ryker i dag:p
 
Hihi:) Er ikke sikkert resultatet blir så bra da:p Må frem med vektene tre ganger i uka nå så jeg får litt ordentlig resultat..

Hurra for vekta! Tror mi spilte meg et puss forrige fredag, så det er godt ingen ryker i dag:p
Hvordan gikk målingen, forresten? Hyggelige resultater?:)
 
Ble litt overrasket nå, egentlig!
Etter 10 dager med shred har magen (tjukkeste punktet) krympa med 5 cm! :D
Ikke store forandringene på de andre stedene, men ser i hvert fall at bicepsene har vokst fra fiskeboller til muskler.:D
 
Ble litt overrasket nå, egentlig!
Etter 10 dager med shred har magen (tjukkeste punktet) krympa med 5 cm! :D
Ikke store forandringene på de andre stedene, men ser i hvert fall at bicepsene har vokst fra fiskeboller til muskler.:D
Så gøy:) Har ikke fått målt enda, jeg.. Lurer på å vente til jeg har trent vekter en uke..
 
Ble litt overrasket nå, egentlig!
Etter 10 dager med shred har magen (tjukkeste punktet) krympa med 5 cm! :D
Ikke store forandringene på de andre stedene, men ser i hvert fall at bicepsene har vokst fra fiskeboller til muskler.:D
Wow så gøy!!!!
 
Ingenting så vondt at det ikke er godt for noe! Ny runde med falsk krupp her igår, og mange mange km med trilling ute av den grunn. Og mye mye bæring...(kanskje ikke beste styrketreninga da, mn dog)
 
Ingenting så vondt at det ikke er godt for noe! Ny runde med falsk krupp her igår, og mange mange km med trilling ute av den grunn. Og mye mye bæring...(kanskje ikke beste styrketreninga da, mn dog)
Huff.. Så dumt! Men godt du ser positivt på det da:)
 
Mhm, lurer på hvordan resultatene blir etter to levels til.:) kanskje man tør vise seg i bikini igjen til sommeren?:p

Hvordan ligger du an i løypa?:) nærmer deg vel level2, du også?
Tja jo, jeg kommer etter! Føler på meg at kroppen jobber og blir litt fastere hele tiden! 1kg ned her :D hurra, 3 igjen til startvekt!
 
Back
Topp