Malin0991
Glad i forumet
Denne så jeg ikke! Gratulerer så mye!! Du er bra flink altså! Håper du er stolt av deg selv.
Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne så jeg ikke! Gratulerer så mye!! Du er bra flink altså! Håper du er stolt av deg selv.
Level 2 er bedre enn level 1 synes jegOg det før halv 1lvl 2 i morra, ikke happy
![]()
Å ? Hvorfor det ?Level 2 er bedre enn level 1 synes jeglevel 2 er yndlingslevelet mitt
hehe
Ikke like mye hopping og spretting og øvelsene er mer slike øvelser jeg likerÅ ? Hvorfor det ?
Tusen takkja er kjempe stolt
hadde aldri trodd jeg kom til å gjennomføre, holdt på å gi opp halvveis med ankelen å sånn, men med støtte å nye sko gikk det seg til å er kjempe fornøyd
![]()
Level 2 er bedre enn level 1 synes jeglevel 2 er yndlingslevelet mitt
hehe
Å ? Hvorfor det ?
Ikke like mye hopping og spretting og øvelsene er mer slike øvelser jeg liker![]()
5 måneder?![]()
Her har vi snakket litt om fordeling av perm, må få søkt snart.. Er jo bare 7 uker til permmen han vil ha 16 uker, koselig det altså, men jeg vil ha hele fellesperioden med lille gullet mitt
jeg får spe på med litt ferie og søke om ammefri...
Okei så braIkke like mye hopping og spretting og øvelsene er mer slike øvelser jeg liker![]()
Om vi ikke får bhgplass blir det nok samboeren som er hjemme, jeg tjener mestHer var han enig i at jeg fikk hele fellesperioden. Dersom vi ikke fikk plass i barnehage fra årsskiftet, så er d han som skulle ha vært hjemme i ulønnet perm ble vi enige og, men nå slapp vi d da
Jeg må også søke ammefri tenker jeg. Hun er 9 mnd når jeg er ferdig i permisjon.
Om vi ikke får bhgplass blir det nok samboeren som er hjemme, jeg tjener mestforrige gang hadde jeg hele permisjonen, så blir veldig uvant å ikke være hjemme så lenge.. Jaja, de vokser opp med far hjemme og
![]()
Ammefri er gullverdt![]()
Nå har jeg shoppet på salg på xxl, er klar for opptrening etter fødselhurra!
Ja! En del folk, men guud å rutinerte de var. Hadde lagt opp superfint køsystem, de gikk rundt med gratis bonaqua, kaffe og en liten sjokoladebar. Masse folk på jobb og en haug med kasser. Kjøpte med 3 2xu capri tights, 2 2xu lange tights, en 2xu shorts til samboeren, nikesko til jentungen, noen sokker, vannflasker, sykkel til jentungen, Nike sportsbh og noe annet dill til ca 3700 kr!På salget i NAF-bygget? Jeg hadde sååå lyst til å dra dit! Ønsker meg 2xu kompresjonsthights, og et par til med champion rachelle joggesko.
Ja! En del folk, men guud å rutinerte de var. Hadde lagt opp superfint køsystem, de gikk rundt med gratis bonaqua, kaffe og en liten sjokoladebar. Masse folk på jobb og en haug med kasser. Kjøpte med 3 2xu capri tights, 2 2xu lange tights, en 2xu shorts til samboeren, nikesko til jentungen, noen sokker, vannflasker, sykkel til jentungen, Nike sportsbh og noe annet dill til ca 3700 kr!
Skal sies at jeg holdt på å ikke dra, så for meg det kaoset.. Var tomt for capri tightsene da jeg kom, men overhørte en si at det var en ny ladning på vei. Gikk ned 15 min etterpå og da holdt de på å fylle på nyttWow! Jeg angrer så for at jeg ikke dro!!
Skal sies at jeg holdt på å ikke dra, så for meg det kaoset.. Var tomt for capri tightsene da jeg kom, men overhørte en si at det var en ny ladning på vei. Gikk ned 15 min etterpå og da holdt de på å fylle på nyttrasket med meg 3 stk
tror kanskje jeg har kjøpt årets første julegave
![]()
Da har jeg omsider gjennomført dag 1...![]()
Hvordan går det med dere, flinke jenter??![]()
Nei, jeg ville ikke tatt med vogn. Folk raste rundt i sin egen verden og blokkerte det som kunne blokkeres. De hadde tilbud på converse og den pallen så bomba ut! Satt en stakkars dame på huk og prøvde å rydde i kaoset..Ikke mye hypp på å ta med diger Simo vogn og baby dit da nei
Nei, jeg ville ikke tatt med vogn. Folk raste rundt i sin egen verden og blokkerte det som kunne blokkeres. De hadde tilbud på converse og den pallen så bomba ut! Satt en stakkars dame på huk og prøvde å rydde i kaoset..