30 day shred!

Må innrømme det var utrolig rart å ikke trene i dag :P var liksom et eller annet som manglet, gikk bare rundt å prøvde å finne noe å gjøre den tiden jeg pleier å trene :p fikk gjort litt husarbeid da ihvertfall :p haha.. men må nesten si at det var litt deilig å ha en fridag :p

Tenkte i går at jeg følte meg mye sterkere enn sist jeg trente 30ds (aldri fullført da, har bare tatt en økt av og til som hjemmetrening), for jeg har trent ca 1 gang i uken siden i fjor høst. Så jeg var ikke helt forberedt på at jeg skulle kjenne stølheten allerede i går kveld, i dag er rompa og lårene helt fæle. Spent på hvordan det blir når jeg får stablet meg på beina for økt nr 2...

Dag to gjennomført, mens svetten rant. Og enda er det bare 12 grader ute hos oss... :p
Koser meg med vannmelon nå. :)

Æsj da:( håper det roer seg fort...

Håper jeg og. Men realistisk sett så blir d nok ikke trening på meg før neste helg, når ferien min er over. Alt går i 100 nå med dåpen snart, maling av stua osv.. :s

Håper jeg og. Men realistisk sett så blir d nok ikke trening på meg før neste helg, når ferien min er over. Alt går i 100 nå med dåpen snart, maling av stua osv.. :s
Ja da ville jeg ha ventet til ting roet seg:)

Back
Topp