30 day shred!

Dere er kjempeflinke!!!

Skulle egentlig tatt dag 24 idag, men venstre kne (muskulatur/sener under) holder på å vrange seg til skikkelig.

Har derfor ikke trent idag. Kommer nok ikke til å gjøre d i morgen heller. Så får jeg se om d går over.
Så kjipt, da! Men bedre å vente til det blir bedre, ja. Har jo ikke mange dagene igjen av programmet du heller:-) God bedring!

Dette er virkelig ikke noe for meg altså ! Skulle tatt dag 10 i går, brukt nesten 2 uker til nå :P blir aldri noe ordentlig effekt når jeg ikke klarer hver dag
Men det er vel bedre å ta noen treningsøkter innemellom enn ingenting, selv om man kanskje får enda bedre effekt av å gjøre det hver dag:-)

Dagens utført :D siste treningen , har faktisk gjennomført å er ferdig :D herregud for en deilig følelse, hadde aldri trodd det kom til å gå :-P og det beste er at man faktisk ser endringer :-D nå skal det bli deilig med et par dager fri fra trening før man fortsetter :-D

Dere er kjempeflinke!!!

Skulle egentlig tatt dag 24 idag, men venstre kne (muskulatur/sener under) holder på å vrange seg til skikkelig.

Har derfor ikke trent idag. Kommer nok ikke til å gjøre d i morgen heller. Så får jeg se om d går over.
God bedring! Håper kneet ditt blir bra snart, er ikke gøy når slikt skjer, bare ta det med ro så du ikke ødelegger det :)

God bedring! Håper kneet ditt blir bra snart, er ikke gøy når slikt skjer, bare ta det med ro så du ikke ødelegger det :)

Tok pause før d ble for vondt denne gang, og godt er d. Kneet svikter litt når jeg går nå, så trenger pausen.

Så kjipt, da! Men bedre å vente til det blir bedre, ja. Har jo ikke mange dagene igjen av programmet du heller:-) God bedring!

7 dager igjen. Selv om jeg tar pause så er jeg ikke inaktiv altså, men må ro ned på belastningen på knærne en stund.

Tusen takk! Så du har vært borte, hva har du gjort da?

Syns d går bra. Men måtte stanse etter dag 13. Da var knærne mine, og senene under knærne, ødelagt. Slet med å gå vanlig, å gå trapp var nesten umulig.

Hadde ca en ukes pause og så starta jeg på med dag 14. Kutta ut jumping jacks, gjør den litt annerledes uten hoppinga, da går d.

D har vært hardt, og tidvis har jeg hatt lyst til å gi opp! Men så har jeg fortsatt da, og nå kan jeg liksom ikke gi opp heller. Er jo snart i mål :p
Vi har holdt på med flytting. Har overlevert den gamle leiligheten til ny eier i dag :) holder fortsatt på å "vis oss inn" i den nye, mye som skal pakkes opp :o

Så flink du har vært! Og bra du har lyttet til kroppen. De gangene jeg har prøvd å komme meg igjennom denne så har det hendt at jeg har måttet bytte ut noen av øvelsene. Er jo mye hopp og sprett :)

Vi har holdt på med flytting. Har overlevert den gamle leiligheten til ny eier i dag :) holder fortsatt på å "vis oss inn" i den nye, mye som skal pakkes opp :o

Så flink du har vært! Og bra du har lyttet til kroppen. De gangene jeg har prøvd å komme meg igjennom denne så har det hendt at jeg har måttet bytte ut noen av øvelsene. Er jo mye hopp og sprett :)

Stemmer d! Blir godt når alt er på plass tenker jeg :)

Ene kneet mitt er ikke helt med på å gjøre d så mange dager i strekk. Og med dåp på søndag og et kne som svikter litt, så må jeg ta en pause. Men d skal så absolutt fullføres!

Dagens utført :D siste treningen , har faktisk gjennomført å er ferdig :D herregud for en deilig følelse, hadde aldri trodd det kom til å gå :-P og det beste er at man faktisk ser endringer :-D nå skal det bli deilig med et par dager fri fra trening før man fortsetter :-D
Gratulerer! Nå kan du ta et par velfortjente fridager, ja:-)

Denne så jeg ikke! Gratulerer så mye!! Du er bra flink altså! Håper du er stolt av deg selv.

Stemmer d! Blir godt når alt er på plass tenker jeg :)

Ene kneet mitt er ikke helt med på å gjøre d så mange dager i strekk. Og med dåp på søndag og et kne som svikter litt, så må jeg ta en pause. Men d skal så absolutt fullføres!
Ja, kjenner det er såå deilig å gå fra en toroms til en fireroms :D og fått tilbake den flotte, store, deilige senga vår :D

Dåp! Tiden går så fort! Syns du nettopp fødte jeg :p men så koselig! Greit å ta det litt rolig før dåp :)

Ja, kjenner det er såå deilig å gå fra en toroms til en fireroms :D og fått tilbake den flotte, store, deilige senga vår :D

Dåp! Tiden går så fort! Syns du nettopp fødte jeg :p men så koselig! Greit å ta det litt rolig før dåp :)

Ja, tiden går altfor fort!! Om 5 måneder starter jeg på jobb igjen.. :o

Da er dagens økt over! I dag var det veldig tungt. Tror det var en blanding av høy temperatur (ikke vant til at gradene stiger godt over 20) og litt for kort tid siden middagen var fortært:-) Men det gikk nå i dag også, og nå er det bare to økter igjen!!

Forresten, noen som har tenkt på en premie til seg selv når de er ferdige?
Jeg synes det er viktig å premiere seg selv og hadde egentlig planer om å kjøpe meg et eller annet fint klesplagg. Nå er jeg litt i tvil. Ikke det at jeg ikke har fortjent det, for DET har jeg, men siden jeg ikke har oppnådd noen synlige resultater (ser ikke så mye strammere ut, og har definitivt ikke gått ned i klesstørrelse) tror jeg at jeg venter litt med det. Satser på at 6 weeks 6 pack gjør susen:-)

Uansett, om jeg ikke SER resultater så FØLER jeg meg i hvert fall mye bedre. Mindre "vondter" i kroppen, mindre stiv og støl, lettere å bevege seg og gjøre alt fra dagligdagse ting til treningsøvelser:-)

Da er dagens økt over! I dag var det veldig tungt. Tror det var en blanding av høy temperatur (ikke vant til at gradene stiger godt over 20) og litt for kort tid siden middagen var fortært:) Men det gikk nå i dag også, og nå er det bare to økter igjen!!

Forresten, noen som har tenkt på en premie til seg selv når de er ferdige?
Jeg synes det er viktig å premiere seg selv og hadde egentlig planer om å kjøpe meg et eller annet fint klesplagg. Nå er jeg litt i tvil. Ikke det at jeg ikke har fortjent det, for DET har jeg, men siden jeg ikke har oppnådd noen synlige resultater (ser ikke så mye strammere ut, og har definitivt ikke gått ned i klesstørrelse) tror jeg at jeg venter litt med det. Satser på at 6 weeks 6 pack gjør susen:)

Uansett, om jeg ikke SER resultater så FØLER jeg meg i hvert fall mye bedre. Mindre "vondter" i kroppen, mindre stiv og støl, lettere å bevege seg og gjøre alt fra dagligdagse ting til treningsøvelser:)

Jeg føler meg så utrolig mye bedre, og det eneste jeg ser forskjell på er egentlig at magen er blitt litt mindre, men håper at 6 weeks 6 pack kan stramme opp litt der, for der jeg føler jeg har mest problemer :p men kondisen er blitt utrolig mye bedre og trilleturene går veldig mye lettere :P hehe.
Men gave til meg selv har jeg faktisk ikke tenkt på, eneste "gaven" jeg har tenkt på er å gi meg selv treningsfri til mandag, før jeg begynner på 6 weeks :p heheh.. Du har absolutt fortjent det :D går jo ann å unne seg noe annet enn klær hvis du ikke føler for det ennå, merker selv at selvfølelsen er blitt bedre, ikke at jeg ser altfor mange endringer så føler jeg meg mye bedre å tørr å gå i ting jeg ikke ville gått i for en mnd siden, tok faktisk på meg en sommerkjole i dag som jeg aldri hadde trodd jeg kom til å bruke i år :p hehe..

Ja, tiden går altfor fort!! Om 5 måneder starter jeg på jobb igjen.. :o
5 måneder? :o

Her har vi snakket litt om fordeling av perm, må få søkt snart.. Er jo bare 7 uker til perm :o men han vil ha 16 uker, koselig det altså, men jeg vil ha hele fellesperioden med lille gullet mitt :p jeg får spe på med litt ferie og søke om ammefri...

Back
Topp