30 day shred!

DA er dag 18 unnagjort! 2 dager igjen på level 2. MEN, jeg finner ikke level 3 på YouTube. Burde seff ha sjekka før.

Noen som vet hvor de muligens kan ha dvd'en?

DA er dag 18 unnagjort! 2 dager igjen på level 2. MEN, jeg finner ikke level 3 på YouTube. Burde seff ha sjekka før.

Noen som vet hvor de muligens kan ha dvd'en?
Bare søkte på google etter 30 days shred level 3 og da kom den opp på en annen side :-)

Dag 2 på level 3 gjennomført! Var så utrolig trøtt og sliten i kveld, og hadde ikke lyst å trene i det hele tatt, men gjorde det heldigvis. Nå føler jeg meg mye mer opplagt! :-)

Jeg tok dag 9 level 2 og jeg. Må prøve å bli ferdig før dåpen, så slipper jeg dette i ferien min :D

Ble litt amputert da lillesnupp ikk var helt samarbeidsvillig, men svetten renner som bare d så!

Én dag igjen på level 2 nå :D

Tror jeg unner meg en peanøttkubbe. My fitness pal følger med kaloriene for meg ;)

Ferdig med dagens :-) møkklei :-P

Flinka! Hvor langt er du kommet nå?
Ferdig med dagens nå og har bare 4 dager igjen :-D snart i mål! Hadde aldri trodd jeg skulle komme så langt før jeg ga meg så må innrømme jeg er litt stolt :-)

Ferdig med dagens å bare 4 igjen :-D å ser på bildene jeg tok når jeg starta å er faktisk forskjell :-D magen er jo nesten helt vekke! Gleder meg til dette er over :-P

Ferdig med dagens å bare 4 igjen :-D å ser på bildene jeg tok når jeg starta å er faktisk forskjell :-D magen er jo nesten helt vekke! Gleder meg til dette er over :-P

Så bra!!! Du er så flink!! Jeg starter på level 3 idag. Om jeg finner d :p

Da er jeg ferdig med dag 1 level 3! Og puh!! D var hardt! Men gøy med noe annet nå da :D

Dag 24 gjennomført! Begynner å se enden på dette:-) Men etter å ha sett et bilde samboeren tok av meg i dag ser jeg at her må trenes mer enn 30 dager i strekk. Var ikke akkurat sixpackmage jeg hadde:-(

Dag 24 gjennomført! Begynner å se enden på dette:-) Men etter å ha sett et bilde samboeren tok av meg i dag ser jeg at her må trenes mer enn 30 dager i strekk. Var ikke akkurat sixpackmage jeg hadde:-(

Vi får fortsette med 6 weeks 6pack etterpå siden det går mer på magen ;) bare at vi ikkje trener hver dag :-P

Back
Topp