Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare søkte på google etter 30 days shred level 3 og da kom den opp på en annen sideDA er dag 18 unnagjort! 2 dager igjen på level 2. MEN, jeg finner ikke level 3 på YouTube. Burde seff ha sjekka før.
Noen som vet hvor de muligens kan ha dvd'en?
Bare søkte på google etter 30 days shred level 3 og da kom den opp på en annen side![]()
Jepp, bare søk på 30 day shred level 3 på Google, så kommer det opp en video med en gangBare søkte på google etter 30 days shred level 3 og da kom den opp på en annen side![]()
Flinka! Hvor langt er du kommet nå?Ferdig med dagensmøkklei
![]()
Ferdig med dagens nå og har bare 4 dager igjen :-D snart i mål! Hadde aldri trodd jeg skulle komme så langt før jeg ga meg så må innrømme jeg er litt stoltFlinka! Hvor langt er du kommet nå?
Ferdig med dagens å bare 4 igjen :-D å ser på bildene jeg tok når jeg starta å er faktisk forskjell :-D magen er jo nesten helt vekke! Gleder meg til dette er over![]()
FlinkaDa er jeg ferdig med dag 1 level 3! Og puh!! D var hardt! Men gøy med noe annet nå da![]()
Ja skal få gjort det etterhvertKom igjen nå!! You can do it!!![]()
Dag 24 gjennomført! Begynner å se enden på detteMen etter å ha sett et bilde samboeren tok av meg i dag ser jeg at her må trenes mer enn 30 dager i strekk. Var ikke akkurat sixpackmage jeg hadde:-(
Ja, god plan! Må sjekke ut denVi får fortsette med 6 weeks 6pack etterpå siden det går mer på magenbare at vi ikkje trener hver dag
![]()