OkeiHånden på hjerte![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkeiHånden på hjerte![]()
Du får ta det rolig med øvelsene som gjør vondt![]()
hvem av de er værst ?
Alt ?Tenker du av levelene eller øvelsene?
Ferdig med dagens for mange timer siden men har ikkje hatt tid å oppdaterehåper dere har en fin helg
![]()
Alt ?![]()
Bruker dere video på alt ?Alle øvelsene er forsåvidt overkommelige, men på level 1 i starten så måtte jeg gradvis bruke vekter på endel øvelser.
Bruker dere video på alt ?
13 dager er jo bra detDamer, jeg er nødt til å ta en pause. Bena mine blir ikke bedre, bare verre. Stopper på fullført dag 13, tar et par dager med gåturer, og så begynner jeg på dag 14 når jeg kjenner bena er litt restituert.
Syns d er forferdelig kjipt å ikke fullføre på 30 dager![]()
Helsen er viktigst!! Skal prøve et par dager til med ankelen, men hvis den blir verre nå kan ikkje jeg fortsette hellerDamer, jeg er nødt til å ta en pause. Bena mine blir ikke bedre, bare verre. Stopper på fullført dag 13, tar et par dager med gåturer, og så begynner jeg på dag 14 når jeg kjenner bena er litt restituert.
13 dager er jo bra det
Helsen er viktigst!! Skal prøve et par dager til med ankelen, men hvis den blir verre nå kan ikkje jeg fortsette hellermen stolt over at du sier stopp før det er gått for langt! God bedring til kneet
![]()
Tror nok det er lurt av degDamer, jeg er nødt til å ta en pause. Bena mine blir ikke bedre, bare verre. Stopper på fullført dag 13, tar et par dager med gåturer, og så begynner jeg på dag 14 når jeg kjenner bena er litt restituert.
Tror nok det er lurt av deg
Blir ikke bedre av å presse seg når man har vondt...
God bedring![]()
D gjør vondt hele tiden nå, og kommer meg nesten ikke ned trappen til badet, så hadde i grunn ikke noe valg :s
Spent på hvordan d blir å gå i Tusenfryd idag![]()
Det går så bra såbare 1 dag igjen til start![]()