Flinke dere er! Ikke glem hvor viktig kostholdet er for gode resultater
Og det kan være greit å måle fremgangen både med bilde, endring i cm og vekt. Gleder meg til å høre status etter 30 dager 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dag 9 gjennomført. I dag synes jeg det gikk mye lettere og tida fløyHåper det fortsetter slik!
Trenger motivasjon til å begynne på mandag !
Så flink :-D håper kneet blir bedre! Må ikke skade deg selv![]()
Flinke dere er! Ikke glem hvor viktig kostholdet er for gode resultaterOg det kan være greit å måle fremgangen både med bilde, endring i cm og vekt. Gleder meg til å høre status etter 30 dager
![]()
Har dessverre ikke fokusert så veldig på kostholdet enda, men skal skjerpe meg over helga når barnedåpen er overFlinke dere er! Ikke glem hvor viktig kostholdet er for gode resultaterOg det kan være greit å måle fremgangen både med bilde, endring i cm og vekt. Gleder meg til å høre status etter 30 dager
![]()
For meg er det viktigste ikke bare å stramme opp kroppen og bli sprekere, men å føle meg bedre og ikke minst å vise meg selv at jeg klarer utfordringen med å gjennomføre opplegget med trening HVER dag i 30 dager. Da er det motiverende å gjennomføre hver treningsøkt.Trenger motivasjon til å begynne på mandag !
Bra det ikke er like mye hopping på level 2 da, ble positivt overraskaJa, jeg er litt småbekymra, men håper d skal gå seg til![]()
Bra det ikke er like mye hopping på level 2 da, ble positivt overraska![]()
Ferdig med dag 1 level 2 :-D skikkelig vondt i ankelen etter i går men ingen problem me å gjennomføre siden det var mye mindre hopping og spretting :-D liker level 2 mye bedre enn level 1 til tross for at det er tyngre![]()
Håper alle får en fin dag å flott start på helgen :-D
Uff, ender vel opp med at hele gjengen ender opp i rullestol på slutten av dette herJa, kun jumping jacks som plagde meg i går, og d er som du sier, mindre hopping. D er d som tar knekken på foten min. Har ikke hatt gode nok sko, eller, de er god på den ene foten men ikke den andre![]()
Uff, ender vel opp med at hele gjengen ender opp i rullestol på slutten av dette herHåper kneet blir bedre, kneet er absolutt ikke noe man skal tulle med. Merker selv at skoene jeg bruker ikke er bra nok, det har nok veldig mye å si.
Ja det er vi daDa er vi ihvertfall sterke nok i armene til å trille opp en bakke![]()
Ja det er vi daKanskje til å med to bakker
![]()
Begynner på mandag :OKom igjenvi heier på deg. Jeg har også nettopp begynt. Fikk ikke gjort dag to i går, så jeg trenger en som er parallell med meg
du klarer det!
Jeg prøvde dag to i dag, men det blir for mye hopping for meg. Jeg får heller trille tur og komme meg i gang på treningssenteret nedi gata igjen. Lykke til til dere flinke jenter![]()
Fort gjort å få vonde knær om du begynner litt for hardt i forhold til hva leddene er klare for. Får det alltid om jeg jogger litt for langt når det er lenge siden sist. Får du vondt under trening også eller bare etter? Men ja, hør med legen!Da er dag 2 level 2 30 ds fullført! Begge knærne mine har vondt nå. Litt usikker på hvordan jeg skal håndtere det. Skal uansett til legen på mandag, så om jeg blir verre får jeg ta meg en prat med ham om d og.
Fort gjort å få vonde knær om du begynner litt for hardt i forhold til hva leddene er klare for. Får det alltid om jeg jogger litt for langt når det er lenge siden sist. Får du vondt under trening også eller bare etter? Men ja, hør med legen!![]()