Jeg ville stoppet når det begynte å gjøre vondt. Ikke press deg for myeFår vondt om jeg hopper jumping jacks, så der er d halvhjertet hopping, men armene får bevega seg for d da.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville stoppet når det begynte å gjøre vondt. Ikke press deg for myeFår vondt om jeg hopper jumping jacks, så der er d halvhjertet hopping, men armene får bevega seg for d da.![]()
Ja, samme plass som jeg får vondt. Under eller på siden. Fysio har bedt meg stoppe så snart det gjør vondt. Det er visst veldig vanlig dersom man starter litt for hardt med treningen og leddbåndene ikke klarer å henge med. Massasje høres fint ut uansett. Jeg stemmer også for detD er ikke knærne i seg selv, men musklene og senene under kneet. Jeg får forsøke med bedre tøying og få mannen til å massere meg![]()
Nei det er ikke det synes jegEr det vanskelig å henge med ?
Ferdig med level 1! Spent på hvordan det blir med level 2![]()
Ferdig med level 3 og 30 dager i morgen, altså to økter igjenMå kjøre en runde med level 1 på mandag for å kjenne forskjell fra oppstarten, tenkte jeg.
Takk, i lige mådeSå flink du er!! Du kjenner nok garantert forskjell! Ser du forskjell på kroppen?
Wow, så flink du er! Bra jobba!Ferdig med level 3 og 30 dager i morgen, altså to økter igjenMå kjøre en runde med level 1 på mandag for å kjenne forskjell fra oppstarten, tenkte jeg.
Huff, gruer meg litt kjenner jegHurra!! Grattis!! Likte level 2 godt, men den er tung altså!!
Uff da??? Da må du nok roe litt ned... Lurt å nevne det for legen, men spørs om det er noe han får gjortDa er dag 2 level 2 30 ds fullført! Begge knærne mine har vondt nå. Litt usikker på hvordan jeg skal håndtere det. Skal uansett til legen på mandag, så om jeg blir verre får jeg ta meg en prat med ham om d og.
Ikke i det hele tattEr det vanskelig å henge med ?
Uff da??? Da må du nok roe litt ned... Lurt å nevne det for legen, men spørs om det er noe han får gjort![]()
Du får ta det rolig med øvelsene som gjør vondtD er musklene og senene. Jeg får se an i helgen. Hvordan d går etter level 2 treningene.
Nei det er ikke det synes jeg
Lover ?Ikke i det hele tatt![]()
Takk, i lige mådeMerker det mest på at jeg har mye mer energi, egentlig. Var i utgangspunktet ganske slank, så ser ikke de store forskjellene. Men har jo fått strammet opp
![]()
Hånden på hjerteLover ?![]()